пятница, 25 октября 2019 г.

День 35. Виховна година "Self-менеджент" + профорієнтація

  Сьогодні я провела заліковий виховний  захід «SELF-МЕНЕДЖМЕНТ», у якому приймало участь 23 учня.
Я обрала саме таку тему для виховного заходу, оскільки вважаю, що дуже важливо ознайомити учнів з поняттями «self-менеджмент» та «time-менеджмент»;  розвивати уміння вірно оцінювати свій розвиток, свої вчинки у житті, міркувати над своїм майбутнім; розвивати навички раціонального використання свого часу та розстановки пріоритетів; виховувати відповідальність за свої дії і рішення та усвідомлення необхідності  раціонально використовувати час; виховувати любов до життя та кожної його миті.
В підготовці заходу взяли участь учні 10-го класу. Трьом добровільцям потрібно було підготувати  свого кумира і обґрунтувати свій вибір, пояснити чому саме такого кумира обрали та за які якості вони взяли його в приклад для себе. Також учням потрібно було на вибір підготувати повідомлення на тему «загальна стратегія самоконтролю»; «метод асоціації і дисоціації»; «метод рефреймінгу». Деякі учні підготували презентації, які супроводжували їх виступ.
Був створений належний мікроклімат .
Також була забезпечена дружня та злагоджена робота. Діти проявили інтерес до заходу, здібності учнів були на високому рівні. Були створені умови для забезпечення самореалізації особистості та її самоутвердження в колективі;





Найцікавішим для учнів виявився тренінг «Заморожені», де потрібно було контролювати свої емоції,  а також «розморозити» інших учасників гри.
Наприкінці учні написали свої плани на майбутнє та вкинули всі листи в капсули часу, щоб  через рік побачити чи досягли вони бажаних результатів, як змінилися їх погляди на свій саморозвиток.
Я вважаю, що наша виховна робота донесла учням цінність кожної хвилини часу та важливість самовдосконалення і самоконтролю.
 Активність та ініціатива надходила як від мене так і від учнів. Рівень підготовленості до проведення виховного заходу був високий. Я намагалася поводити себе тактовно, стримано, проявляти неабиякі організаторські здібності, підтримувати дисципліну. А діти в свою чергу із захопленням приймали участь в усіх вправах і іграх. Були активними, уважними, але при цьому вели себе дисципліновано.
     

Мета: формування в учнів відповідального відношення до вибору
професії; актуалізація проблеми успішного вибору професії; формування навичок групової роботи, усвідомлення учнями відмінності між бажаннями (Я-Хочу) й можливостями людини (Я-Можу) та врахування вимог соціального середовища (Я-Треба).

Хід заняття
1.Вступ.
2.Оголошення теми та мети заняття
3.Мозковий штурм «Професія – це…»
4.Вправа «Оптимісти та скептики».
5.Міні – лекція «Формула вибору професії»
6.Відеопауза. Перегляд жартівливого ролика: https://youtu.be/bWzhBDwz9P0
7. КДПУ – промо-ролик: https://youtu.be/L0Dcx6FrNQg
8. Коротка доповідь про КДПУ

ЯК СТАТИ СТУДЕНТОМ КДПУ?

  До уваги потенційних абітурієнтів було представлено інформацію про Університет, переваги навчання у ньому, можливість навчатися за різними спеціальностями та додано qr-код на тему "Як вступити до КДПУ".
  Надана інформація викликала в учнів багато запитань, стало зрозуміло, що перспектива навчатися у одному з найкращих університетів України зацікавила багатьох. І хоча позитивне враження про Університет у них вже склалося, я запросила майбутніх абітурієнтів відвідати День відкритих дверей Університету і пообіцяла показати наш університет «в усій красі».


1 комментарий: