вторник, 22 октября 2019 г.

День 32. Відвідування уроків

Сьогодні день присвячений відвідуванні уроків
1 урок, який я відвідала - фізика
Тема уроку: Рівномірний рух матеріальної точки по колу
Мета уроку: пригадати основні характеристики рівномірного руху тіла по колу: період, обертова частота, швидкість, прискорення. Розглянути поняття кутової швидкості. Встановити взаємозв’язок між лінійною та кутовою швидкістю.  Навчити учнів розв’язувати задачі на рівномірний рух тіла по колу. Сприяти формуванню критичного мислення. Розвивати вміння виділяти головне, аналізувати, робити висновки
При побудові та проведенні уроку вчителька користувалась вимогами програми для рівня стандарту навчання, що передбачає деяке розширення навчального матеріалу , при цьому враховувала взаємозв’язок уроків у даній темі, щоб розглянути основні поняття і закони динаміки, які набули останніми роками важливого значення. Також при проведенні уроку враховувались особливості учнів, які схильні розглядати фізику як елемент загальної освіти і не передбачають її використання у своїй майбутній діяльності. Мету і задачі уроку визначили використані міжпредметні зв’язки інтеграції природничо- наукових знань, а також образні й модельні уявлення.
Викладення даної теми уроку характеризується пізнавальною спрямованістю, що позначається на структурі даного уроку. Тому був підібраний такий матеріал до уроку, який дає можливість розвивати в учнів навички високого мислення: вміння аналізувати, синтезувати й оцінювати інформацію.
Початок   уроку   максимально   доброзичливим,    щирим і відкритим. Початок уроку був організованим. Клас до уроку був підготовлений. Учні протягом всього уроку показували хорошу працездатність.
Учні спільно з учителем визначили цілі уроку. Це було зроблено в ході невеликої бесіди, де вчитель допомагав дітям відповідними питаннями. Так як мета формулювалася не тільки учителем, а спільно з дітьми, то діти виникли завдання, і надбання знань стало усвідомленим. Цілі, запропоновані дітям на урок, відповідали програмним вимогам, змісту матеріалу.
Після створення проблемної ситуації був запропонований план узагальненого характеру. Використання такого плану дозволяє учням бачити поняття цілісним.
Зміст уроку відповідав вимогам стандарту. Структура уроку запропонована вище, цілям і типу уроку вона відповідає. Етапи уроку були логічно пов'язані, плавно переходили один в іншій. На кожному з етапів підбивалися підсумки. Учні спільно з учителем по кожному міні-етапу уроку робили висновки. Час розподілився на окремі етапи по-різному залежно від того, який з них був основним. Час був розподілений раціонально. Початок і кінець уроку були організованими. Темп ведення уроку був оптимальним.
На етапі актуалізації опорних знань учням було запропоновано згадати важливі поняття, які були використані при поясненні нового матеріалу. Після цього пройшов основний етап уроку - пояснення нового матеріалу. Цей етап був головним, тому основний час був приділений саме йому.
Виклад нового матеріалу був логічним, грамотним, на високому теоретичному та одночасно доступному для учнів рівні. Головні думки по темі мною завжди виділялися.
Вивчення нового матеріалу було проведено у формі невеликої лекції.
З метою перевірки засвоєння знань проведений контроль. На цьому етапі учням були запропоновані розв’язування задач. Після проведення контролю знань була проведена корекційна робота. Ті питання, які викликали в учнів найбільше труднощів, були розглянуті ще раз. Наприкінці уроку було зроблено повернення до цілей, які розглядалися на початку уроку.
Після цього був підведений підсумок уроку та учням запропоновано домашнє завдання. Домашнє завдання було закріпляючим, розвивального характеру. На мій погляд, воно було під силу для всіх учнів.

2 урок, який я відвідала - хімія
Тема уроку: Методи одержання алканів, етену, етину, бензену. Застосування вуглеводнів. 
Мета уроку: навчальна: розширити і поглибити знання учнів про фізичні та хімічні властивості вуглеводнів, ознайомити учнів з основними способами їх добування та галузями застосування, сформувати вміння складати рівняння реакцій добування різними способами, а також розв’язувати розрахункові задачі за їх участю; розвиваюча: розвивати вміння порівнювати, робити висновки, узагальнювати; виховна: виховувати самостійність, критичність мислення.
Зміст уроку був оптимальним, з використанням ІКТ, що дає можливість мобільно аналізувати засвоєння учнями матеріалу, а значить координувати свою роботу, швидко реагувати на виявлені «западання». Форми роботи були фронтальними, груповими, індивідуальними. Я використовувала прийоми активізації пізнавальної діяльності - це постановка проблемних питань, узагальнення за планами узагальненого характеру.
Учні на уроці були активними. Вони показали вміння продуктивно працювати, робити висновки з побаченого, вміння аналізувати й узагальнювати свої знання. Також діти показали наявність навичок самоконтролю.
Особливістю даного уроку є те, що матеріал пропонується учням, як продовження вивчення основ динаміки. З цією метою на уроці використані різні форми і методи роботи, які повністю себе виправдали ( методи: словесні, наочні, практичні, роботи з книгою, відео метод - екранна передача інформації, яка вимагає чіткої, продуманої, доцільної організації навчального процесу; якості відеопосібників і технічних засобів)
Тому запланований хід уроку був виправданий. На уроці розглянуто великий об’єм матеріалу, який, завдяки застосуванню різних методичних прийомів, повністю вивчений і закріплений учнями на уроці.

Комментариев нет:

Отправить комментарий