четверг, 3 октября 2019 г.

День 19. Проведення уроку з інформатики

  Самоаналіз проведеного уроку з інформатики на тему: 
"Людина в інформаційному суспільстві. Системи електронного урядування. Технології колективного інтелекту."
  Мета: 
  навчальна: сформувати поняття про людину в інформаційному суспільстві, системи електронного урядування, технології колективного інтелекту;
  розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;
  виховна: виховувати інформаційну культуру, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.

1) Мій урок відповідає актуальному календарно-тематичному плануванні з інформатики та тема уроку затверджена вчителем інформатики (Гойденко Ю.В.)
2) Навчальні, виховні та розвиваючи завдання були в повній мірі розкрито та виконано на уроці
3) Зміст уроку визначено відновідно до постанови Міністерства освіти щодо того, що має знати учень, вивчаючи цю тему
4) Найсуттєвішим на уроці було донести учням морально-етичні норми користувачів інформаційних ресурсів та окреслити роль людини в інформаційному суспільстві.
5) Структура уроку визначалася відповідно до посібника Лов'янової І.В. з рекомендаціями щодо типів уроку.
6) На уроці було використано такі методи та засоби: рефлексія.
7) На уроці домінували такі форми роботи: робота за комп'ютером.
8) Знання учнів оцінено відповідно до норм оцінювання, активність та рівень виконання завдань кожного учня були враховані при виставленні оцінок. Також було нагороджено творчий вияв учнів високою оцінкою та добровільне бажання до індивідуальної роботи
9) Домашнє завдання було диференційоване: основний обсяг - для всіх учнів, одна вправа - для допитливих, одна вправа - для невстигаючих. Складність домашнбого завдання була така ж, як і на уроці, але для допитливих учнів вона була підвищена.
10) На мою думку, треба було менше розповідати про роль людини в інформаційному суспільстві і більше про технології колективного інтелекту.

   Сьогодні я відвідала урок української літератури.
   Тема уроку: Пароніми. Запобігання помилкам у вживанні паронімів
 Мета уроку: поглибити знання учнів з теми «Групи слів за значенням»; формувати вміння правильно застосовувати пароніми й антоніми у різних стилях мовлення; розвивати творчі мовленнєві здібності школярів, уміння обґрунтовувати  свої міркування, уникати лексичних, граматичних і стилістичних помилок; виховувати кращі людські якості та любов до рідної мови.
  Внутрішньопредметні зв’язки: лексикологія, стилістика, морфологія, синтаксис.
 Міжпредметні зв’язки: художня література, музичне мистецтво, російська мова.
Все йде, все минає – і краю немає.
Куди ж воно ділось? Звідкіля взялось?
Т.Г. Шевченко

Слово вчителя (пояснення епіграфа, записаного на дошці):
"Плине час… Змінюється життя, змінюється і наша мова. Щось ми втрачаємо, а щось здобуваємо. Незмінним залишається лише багатство і краса рідної мови. Про складові цього багатства ми й поговоримо сьогодні на уроці.
Отже, тема сьогоднішнього уроку така: «Групи слів за значенням. Пароніми. Антоніми. Стилістична роль антонімів і паронімів». Над цією темою ми почали працювати ще в 5 класі. Сьогодні наше завдання: поглибити і поширити знання про пароніми й антоніми, щоб потім правильно використовувати їх у мовленні та на письмі."
Далі вчитель влаштував експрес-опитування:
1. Ми почали з вами опрацьовувати загальну тему, яку? 
2. Що вивчає лексикологія? 
3. Групи слів за вживанням поділяються на…? 
4. На попередньому уроці ми почали працювати над розділом…? 
5. Дайте визначення синонімів, омонімів, антонімів, паронімів
6. Назвіть стилі мовлення
7. В яких стилях мовлення найчастіше вживаємо синоніми, омоніми, антоніми, пароніми?
Вчитель використовує диференційований підхід до начання, роздавши 3-м учням індивідуальне завдання (переписати подані слова, згрупувавши їх у синонімічні ряди).
Протягом уроку вчитель використувує досить різноманітні методи та форми роботи з учнями:
1. Пошуково-дослідницька робота (виписати в зошити пари паронімів, пояснити їх значення)
2. Вікторина «Які це слова пароніми?»
2. Творче моделювання (завдання на картках)
2. Робота в парах (редагування висловлювань)
6. Робота з підручником 
Рефлексія.Примітним є той факт, що вчитель проводить рефлексію не в кінці уроку, а після плідної праці учнів. В цьому є сенс, адже таким чином учні можуть відпочити та на етапі підсумку уроку з новими силами провести для себе фінішну пряму.
Домашнє завдання (диференційоване): виписати з художньої літератури 10 речень із антитезою і паронімами. Поясніть відмінність уживання паронімів, антонімів і антитези. Високий рівень – скласти каламбури.




Комментариев нет:

Отправить комментарий