пятница, 18 октября 2019 г.

День 30. Квест "Математична стратегія"

     Сьогодні я провела заліковий  захід з математики -- квест  «Математична стратегія», у якому взяли участь 24 учні.
Наразі дуже важливою є мотивація учнів до навчання. Як правило, математика видається їм нудною і нецікавою. Чудовою нагодою для цього, на мій погляд, є проведення позаурочних заходів, які дають можливість відчути необхідність вивчення математики. Завдання використані в даній методичній розробці розраховані на учня із достатнім рівнем знань математики.
 "Математичний квест" - це гра-подорож, на яких командам пропонуються різні математичні завдання на кмітливість, деякі носять практичний характер, показують красу, практичність і доступність математики.
 Ця гра сприяє підвищенню рівня знань, закріпленню умінь і навичок, набутих учнями на уроках математики, розвиває вміння аналізувати, логічно мислити, виховує культуру спілкування.
  На мій погляд, цілі і завдання сформульовані чітко, лаконічно і цілком досяжні при проведенні заходу. Були реалізовані умови для досягнення розвиваючих цілей, а саме під час гри учні були активні, кмітливі, кмітливі на час і прагнули здобути перемогу. Також, я думаю, вдалося досягти виховної задумки, так як, безумовно, в учнів пробудився інтерес в ході змагання, змінилося ставлення до математики як науки
     З перших хвилин заходу учні були захоплені нестандартним підходом до вивчення математики, для чого я користувалася різними формами роботи, щоб зацікавити і переконати учнів у важливості уміло спрямовував активність в наукове русло. Інтенсивність ходу гри в цілому була активною, позитивною і досягалося за рахунок швидкості завдання питання, зміною видів роботи. У цілому, свій стиль спілкування можу охарактеризувати як демократичний і взаємини будувалися на добровільності участі та балансуванні на потреби і потреби самих учнів у задоволенні власних амбіцій на перемогу. Педагогічний ефект розцінюю як усвідомлення учнями можливості перемоги тільки за умови єдності дії як згуртованої команди.
Виходячи із загальних результатів, оцінюю проведений захід позитивно, на відмінно, правда якщо не брати до уваги високий робочий шумовий фон, але і його я можу поставити собі плюсом як за досягнення високої зацікавленості самих учнів у перемозі й активності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий