понедельник, 14 октября 2019 г.

День 26. Тренінг "Уміння сказати "Ні" в екстримальних ситуаціях

   Для профілактики від нездового способу життя прийнято проводити виховні години щодо ЗОЖ, проти алкоголю, куріння, наркотиків. Але 10-й клас вже досить дорослий, аби зупинятись на кожній темі детально. Тому я запропонувала провести тренінг "Уміння сказати "Ні" в екстримальних ситуаціях", аби надати новий погляд на проведення таких повчальних спілкувань, але донести правильний меседж.
    Мета заняття: формувати серед підлітків  відповідальне ставлення до власних вчинків, власного здоров‘я, вміння оцінювати ситуації ризику, приймати конструктивне рішення та протистояти соціальному тиску; пропаганда здорового способу життя без шкідливих звичок; мотивація школярів до самовиховання, прагнення здорового способу життя, активної громадянської життєвої позиції.
   У структурі тренінгу були виконані вправи, що допоможуть підліткам сформувати правильне відношення до вибору способу життя та до власного здоров’я, негативне ставлення до шкідливих звичок, таких як: куріння, алкоголь та вживання наркотиків.
     Тренінгові вправи допомогли учням зрозуміти цінність здоров’я та способи його збереження з молоду. І що найголовніше, навчили учасників говорити «НІ» в екстремальних ситуаціях під час рольових ігор пов’язаних із реаліями життя. Учасники розібрали причини, за яких люди вимушені завдати шкоди своєму здоров’ю та наслідки таких вчинків. В кінці заняття кожен учень зробив власні висновки щодо того, який життєвий шлях потрібно обрати, аби зберегти своє здоров’я.


         Сьогодні я відвідала урок мистецтва.
  • навчальна: розширення знань учнів з графічного чи живописного мистецтва; ознайомлення із змістом понять; формування колористичних уявлень; удосконалення навичок естетичного сприймання, оцінної та образотворчої діяльності; поглиблення знань декоративно-ужиткового мистецтва і т.і.;
  • розвиваюча: розвиток спостережливості, зорової пам'яті, окоміру, образного мислення, естетичного ставлення до явищ життя та творів мистецтва; асоціативної пам'яті, фантазії, уяви і т.і.;
  • виховна: активізація творчої ініціативи учнів; формування естетичних почуттів, інтересів, смаків, оцінок; виховання любові до рідної землі; самостійності, наполегливості і т.і
   Техніка виконання:
 Графічна - туш, перо; простий олівець; кулькова ручка; гравюра по аплікації; гратографія. Живописна - акварель по-мокрому, по-сухому; гуаш.  Скульптурна - кругла чи рельєф (пластилін, глина, тісто). 
   Методи і прийоми застосовані вчителем на уроці:розповідь, коментар, бесіда; демонстрування наочності та прийомів роботи; організація сприймання, пізнавальної, ігрової та практичної діяльності учнів; стимулювання творчої активності дітей; педагогічні спостереження; порівняльний аналіз і т.і.
  Види мистецтв, що інтегруються на уроці: живопис, графіка, декоративно-вжиткове мистецтво, архітектура, театр, література, хореографія, художня фотографія і т.д.
+ організація уваги всіх учнів;
+ все необхідне було підготовлено на перерві, чітка робота чергових і "лаборантів".
+ проведення завдань на створення різних композицій з використанням роздаткового матеріалу;
+ здійснювався індивідуальний підхід;
+ проведено взаєморецензування, взаємоаналіз робіт учнів із метою розвитку зв'язного мовлення, мислення;


Тема уроку: Відлуння експресивних образів африканців у творчості митців європейського авангарду.
Мета уроку:
  Завдання які закладені в зміст уроку: зображення на площині чи в об’ємі Зображення з натури; тематичне малювання, ілюстрування; декоративна діяльність - розпис, аплікація; художнє конструювання, дизайн; скульптура
    Позитивні риси на уроці:
+ швидке включення класу до ділового ритму;
+ результативна форма закріплення знань образотворчої лексики, термінології (кросворд, тестові вправи).
+ проведено цікаву пізнавальну бесіду;
+ схематичний педагогічний малюнок вчителя на дошці виконаний швидко, якісно, вдало;
+ добре організована самостійна робота учнів;
+ здійснено аналіз зображальних якостей учнівських робіт;
+ встановлено, які уміння і навички учні здобули на уроці;
    Негативні моменти уроку:
- не використано міжпредметні зв'язки;
- не проводилась термінологічна робота;
- повідомлення занадто важке для сприймання, діти не розуміють суті питання;
- вчитель не аналізував типові помилки;
- вчитель не виявляв рівень осмислення учнями нових звань;
- не вистачило часу на підведення підсумку уроку;
- учні не встигли виконати завдання уроку;
·        

Комментариев нет:

Отправить комментарий