четверг, 10 октября 2019 г.

День 24. Проведення уроку з математики




"Арифметичний корінь n-ного степеня"
    
Мета уроку:
·  Дидактична: Повторити й систематизувати знання учнів про квадратний корінь, ознайомити учнів з поняттями кореня n-го степеня та арифметичного кореня n -го степеня, розглянути властивість степеневої функції, навчитися розв’язувати рівняння виду xn=a та досліджувати  кількість коренів при парному та непарному степені n;  
· Розвиваюча: розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, увагу, вміння працювати за алгоритмом;
· Виховна: виховувати любов до цариці наук, спостережливість, старанність та вміння проводити самоаналіз.

1) Мій урок відповідає актуальному календарно-тематичному плануванні з інформатики та тема уроку затверджена вчителем математики (ГМітошоп Л.Ю.)
2) Навчальні, виховні та розвиваючи завдання були в повній мірі розкрито та виконано на уроці
3) Зміст уроку визначено відновідно до постанови Міністерства освіти щодо того, що має знати учень, вивчаючи цю тему
4) Найсуттєвішим на уроці було ознайомитися з новим поняттям, яке базуэться на темі "Квадратний корінь", провести аналогію та наголосити на відмінностях; навчити працювати учнів з таблицею степенів та використовувати її при розв'язуванні вправ.
5) Структура уроку визначалася відповідно до посібника Лов'янової І.В. з рекомендаціями щодо типів уроку.
6) На уроці було використано такі методи та засоби: робота з таблицею, ребус, наочна демонстрація, фронтальне опитування, рефлексія 
7) На уроці домінували такі форми роботи: диференційовані вправи.
8) Знання учнів оцінено відповідно до норм оцінювання, активність та рівень виконання завдань кожного учня були враховані при виставленні оцінок. Також було нагороджено творчий вияв учнів високою оцінкою та добровільне бажання до індивідуальної роботи
9) Домашнє завдання було диференційоване: основний обсяг - для всіх учнів, одна вправа - для допитливих, одна вправа - для невстигаючих. Складність домашнбого завдання була така ж, як і на уроці, але для допитливих учнів вона була підвищена.

10) На мою думку, ми витратили багато часу на наочну демонстрацію графіків функцій, на якому було показано залежність кількість розв'язків від розташування графіків двох функції.   Але загалом, я встишла викласти весь необхідний матеріал, всі передбачені мною вправи були виконано, організована можливість здобути відмінну оцінку шляхом індивідуальних завдань. Учні наприкінці уроку добре орієнтувались в табличкі степенів, що значно пришвидше їх роботу на подальших уроках. 

   Сьогодні я відвідала урок української літератури.
   Тема уроку: Комедія «Мартин боруля». Прагнення стати дворянином як міф про краще життя. Психологічна переконливість і трагікомічне звучання образу мартина борулі. Інші образи в п’єсі
   Мета уроку: ознайомити десятикласників із змістом комедії, основними елементами її сюжету та композиції, розвивати навички ідейно-художнього аналізу драматичного твору, вміння характеризувати головного героя та інших персонажів, пояснювати засоби їхнього комічного зображення, на прикладах творів І. Карпенка-Карого довести його драматургічну майстерність у п’єсі; виховувати в учнів гідність, простоту, щедрість у взаєминах із людьми.
   Задля досягнення поставлених мети та завдань, урок був зорієнтований на реалізацію компетентісно-орієнтованого підхіду в навчанні, що забезпечило розвиток  предметних компетентностей учнів: визначати основні риси характеру дійових осіб твору,  проводити аналогію із сучасним життям, аргументовано і грамотно висловлювати власну думку про прочитане, щодо проблем добра і зла у творі, щирості й нещирості, відданості і зради, байдужості і відповідальності, оптимізму і песимізму.
   На етапі актуалізації опорних знань вчитель провів бесіду на повторення вивченого матеріалу про драму та жанри драматичних творів:
*Назвати основні риси драматичної літератури.
*Назвати провідні жанри драми.
*Які види драми побутували в минулому?
*Розповісти про розвиток драми в українській літературі.
*Які бувають жанрові типи драми як жанру? 
*Назвати ознаки «закритої» драми.
*Назвати письменників, які використовували «відкриту» драму.
               План вивчення нового матеріалу:
1.Виступ учня-«літературознавця»
2.Виступ учня — «літературного критика»
3.Слово вчителя
4.Хвилинка мистецтва
5.Пригадати поняття «засоби комічного у творі».
6.Рольова гра «Тіньовий театр»
    При проведенні уроку всі питання уроку були логічно поєднані. Час, відведений на етапи уроку був використаний раціонально, виконано намічений план. Учні швидко включились в роботу, отримавши на початку уроку емоційний та діловий настрій.
    На підсумок уроку вчитель запропонував скласти тези прослуханого
або логічний роздум. Тобто вчитель дав можливість учневі обрати самим яку вправу виконувати, що свідчить про виховання вчителем самостійності в прийняті рішень.
Упродовж уроку було забезпечено в класі високу активність і працездатність учнів за рахунок поєднання різноманітних методів та прийомів навчання. На уроці учні показали вміння мобілізувати себе на сприйняття та розуміння інформації, узагальнювати та виділяти головне, робити висновки.
    Під час рефлексивно-оцінювального етапу учні показали, наскільки  вони усвідомили зміст вивченого, засвоїли матеріал теми і вміють ним оперувати
Було підведено підсумок про значимість теми у формуванні системи знань учнів, відмічена успішність оволодіння змістом уроку, розкриті недоліки.
У кінці уроку дана чітка інструкція щодо виконання диференційованого домашнього завдання.
    Мету уроку вдалося повністю реалізувати та досягти очікуваних результатів

Комментариев нет:

Отправить комментарий