среда, 9 октября 2019 г.

День 23. Проведення уроку з математики

"Взаємне розміщення прямих у просторі"
    Мета уроку:
·  Дидактична: ознайомити учнів з поняттями паралельних та мимобіжних прямих у просторі, розглянути загальні та окремі випадки розташування прямих у просторі, сформувати основні теореми та аксіоми;
· Розвиваюча: розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, уяву;
· Виховна: виховувати любов до навчання, спостережливість,старанність та співпрацьовитість.

1) Мій урок відповідає актуальному календарно-тематичному плануванні з інформатики та тема уроку затверджена вчителем математики (ГМітошоп Л.Ю.)
2) Навчальні, виховні та розвиваючи завдання були в повній мірі розкрито та виконано на уроці
3) Зміст уроку визначено відновідно до постанови Міністерства освіти щодо того, що має знати учень, вивчаючи цю тему
4) Найсуттєвішим на уроці було розглянути випадки взаємного розміщення прямих у просторі та звернути увагу учнів на те, що у стереометрії додається ще один випадок розташування прямих - мимібіжні прямі. Ввести позначення мимобіжності.
5) Структура уроку визначалася відповідно до посібника Лов'янової І.В. з рекомендаціями щодо типів уроку.
6) На уроці було використано такі методи та засоби: наочна демонстрація задачі, ребус, фронтальне опитування, рефлексія 
7) На уроці домінували такі форми роботи: робота в парах.
8) Знання учнів оцінено відповідно до норм оцінювання, активність та рівень виконання завдань кожного учня були враховані при виставленні оцінок. Також було нагороджено творчий вияв учнів високою оцінкою та добровільне бажання до індивідуальної роботи
9) Домашнє завдання було диференційоване: основний обсяг - для всіх учнів, одна вправа - для допитливих, одна вправа - для невстигаючих. Складність домашнбого завдання була така ж, як і на уроці, але для допитливих учнів вона була підвищена.
10) На мою думку, ми витратили багато часу на розв'язування вправ за малюнками, тому що на слайдах презентації була дуже повільна анімація
   Також мінусом на уроці було те, що я мало звертала увагу на записи в зошитах учнів та взяла швидкий темп роботи. Але загалом весь підготований матеріал я охопила, ми розв'язали необхідного типу вправи.

Сьогодні я відвідала урок зарубіжної літератури.
Тема уроку: Сатирико-метафоричний зміст та композиція повісті “Крихітка Цахес, на прізвисько Циннобер”. Гротескні образи. Викривальний зміст твору та його символіка
Мета  уроку: формувати компетентності: предметні (знання особливостей творчості Е. Т. А. Гофмана; критичне мислення; мовлення; естетичний смак); ключові (уміння вчитися: прагнення нових знань; здатність критично осмислювати інформацію; уміння визначати у творі елементи іронії та гротеску; комунікативну: навички ефективної роботи в групі й толерантне ставлення до думок та почуттів оточуючих; інформаційну: навички визначення ролі деталі в тексті, ефективної роботи з книгою; загальнокультурну: читацькі інтереси; гуманістичний світогляд).
Обладнання: портрет Е. Т. А. Гофмана, видання його творів, роздатковий матеріал.
 Учитель дотримується культури та логіки ведення уроку. Слід відзначити ерудованість вчителя, демократичний стиль взаємин з учнями.
  Актуалізація опорних:
1) Бліцопитування
Питання, які ставив учитель, вимагали вдумливої відповіді, розуміння та осмислення матеріалу - розвитку розумової активності , що і показали учні.
2)Перевірка домашнього завдання (взаємоперевірка у парах)
Самостійна пізнавальна діяльність учнів на уроці забезпечувалася в процесі співпраці вчителя та школярів. Використання технічних засобів і засобів наочності допомогло учням глибше проникнути в суть вивченого матеріалу та раціонально використати час впродовж уроку.
 План вивчення нового матеріалу:
Що таке алегорія? Як її використовує Гофман?
Що таке сатира? Чим вона відрізняється від гумору?
 У чому виявляється сатирична спрямованість повісті? 
Що таке гротеск? Знайдіть елементи гротеску на сторінках твору.
Що таке іронія? Чи можемо ми стверджувати про наявність іронії у повісті-казці?
Чого автор досягає, використовуючи у творі іронію та гротеск?
  На підсумок уроку вчитель пропонує інтерактивний прийом “Однією  фразою...”
Матеріал уроку сприяв розвитку творчих сил і здатностей учнів. На уроці здійснювалися міжпредметні зв'язки з музикою, живописом, кіномистецтвом. Прийоми мотивації та організації навчальної роботи учнів упродовж уроку сприяють створенню такої ситуації, при якій більшість учнів відчувають задоволення від своїх успіхів у навчанні («ситуація успіху»). Зміст уроку сприяв розвитку в учнів інтересу до навчання.
На уроці реалізовувалися такі принципи навчання:
*науковість ,
*зв'язок з життям, із практикою;
*принцип доступності навчання;
*дотримувався принцип систематичності й послідовності формування знань, умінь і навичок – від теорії до слухання музичного твору та формування вмінь його аналізу
Домашнє завдання, отримане учнями, - диференційоване. Характер
домашнього завдання творчий . розвиваючий.
Недоліки уроку :
- пасивність деяких учнів;
- недостатньо концентрувалася увага учнів на виокремленні головного з навчального матеріалу.
- етап повідомлення домашнього завдання не мав навчального характеру.
Загальні результати уроку: засвоєння знань і способів діяльності учнів знаходиться на рівні сприйняття, розуміння, запам'ятовування та застосування в новій ситуації, тобто творче.

Комментариев нет:

Отправить комментарий