пятница, 11 октября 2019 г.

День 25. Репортаж "Захисники та захисниці України"

   Оскільки в нашій країні склався міф, що 14 жовтня - святковий день лише наших чоловіків, я вирішила розвіяти його фактами та цитатами від наших поважних криворожан! Хтось із Вас може назвати хоча б одну жінку, яка віддала себе Батьківщині та гідно відстоювала мирне небо над нашими дітьми? Якщо ні - тобі також буде корисно прочитати наш репортаж "Захисники та захисниці України"
   Мета:  пробудити почуття відповідальності перед наступним поколінням; формувати в учнів розуміння єдності і цілісності України, усвідомлення себе українцем, почуття особистої відповідальності за долю держави, готовність служити Батьківщині своєю працею та стати на захист державних інтересів країни, виховувати глибоку повагу до воїнів, які віддали своє життя в ім’я майбутнього людства, розвивати почуття гордості за минуле нашої Батьківщини, прищеплювати любов до неньки – України.
Головним завданням цього заходу було донести, що в свято День захисника - це не тільки виключно чоловіче свято, бо є багато відомих жінок, які відстоювали нашу Україну не менш мужньо та вольовито.
   Дана тема є необхідною та актуальною для вивчення з учнівством старшого шкільного віку, адже одним із пріоритетів та напрямом діяльності суспільства є громадське виховання школярів, яке має відбуватися в першу чергу через освітнє середовище школи.
   Кожна молода людина цього віку  – це майбутнє нашої країни, яке при правильному вихованні та власній активній діяльності зможе змінити та повернути наше майбутнє в кращу сторону. Саме тому важливо посіяти в серці кожного школяра відповідальність за мир нашої країни та бажань щось покращити, аби забезпечити собі та своїм дітям комфортне існування в світі.
   Як на мене, то поставлену мету було цілком досягнуто, а вплив заходу на розвиток свідомості учнівства є просто безцінним. Учні приймали надзвичайно активну участь під час проведення з ними даного заняття.
   Кожен учень протягом заходу зачитував одне повідомлення-новини та факти, які свідчать про те, що криворізьке суспільство замислюється над повагою до жінок-захисниць та питання рівноправності все більше охоплює ЗМІ.

Сьогодні я відвідала урок фізики.
Тема уроку: Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення
Мета уроку: Мета уроку: ввести поняття рівноприскореного   прямолінійного руху, описати його математично; пояснити учням   фізичний зміст прискорення; виховувати уважність при вивченні   фізики, охайність при оформленні записів в зошитах, ввічливість та   уважність при спілкуванні з учителем та однокласниками, розвивати в   учнів пам’ять, уважність,спостережливість, логічне та творче   мислення, загальну обізнаність;
Урок було розпочато на позитивній нотці, діти до уроку були   повністю підготовленими, протягом уроку старанно працювали.   Повторення раніше вивченого матеріалу проходило у вигляді   розвязування кросворду. Учні швидко виконали це завдання, їм було   це цікаво і вони із задоволенням брали участь в роботі.
Вивчення нового матеріалу розпочалося з перегляду відео-застаки   фільму "Чудотворці", де наглядно проілюстровано рівномірний рух.   Після перегляду було оголошено тему уроку і розпочалося вивчення   нового матеріалу.
На уроці були використані такі методи навчання як словесний,   наочний та частково пошуковий. Вивчення теми проходило у словесній   формі, також проводилися демонстрації коливального руху та   маятників, де учні зі своїх спостережень робили висновки.
Матеріал був викладений грамотно, послідовно, акцент був   зроблений  на головному. В зошит діти записували основні поняття,   які були продиктовані вчителем, а також була робота з підручником,   щоб діти могли знайти головне і записати.
Закріплення вивченого матеріалу було проведено під час   розвязування задач. Спочатку вчитель навів приклади розвязування,   а далі учні працювали самостійно. Було також проведено усне   опитування і підбиття підсумків у форму гри «Мікрофон», де учні по   черзі розповідали, що нового вони на уроці дізналися.
В кінці заняття було задане домашнє завдання, яке вчитель пояснив   учням. Домашні задачі були різного рівня складності.
На моя думку, урок пройшов вдало, учні були добре підготовлені,   матеріал розуміли і більша частина учнів старанна працювала,   розв’язувала задачі та відповідала на запитання. Цілі, які були   поставлені на початку уроку, були досягнуті.


Комментариев нет:

Отправить комментарий