среда, 16 октября 2019 г.

День 28. Проведення уроку з математики

"Ознаки паралельності прямої і площини"
  Мета уроку: формування знань учнів про взаємне розміщення прямої і площини в просторі. Вивчення ознаки паралельності прямої і площини.
1) Мій урок відповідає актуальному календарно-тематичному плануванні з інформатики та тема уроку затверджена вчителем математики (ГМітошоп Л.Ю.)
2) Навчальні, виховні та розвиваючи завдання були в повній мірі розкрито та виконано на уроці
3) Зміст уроку визначено відновідно до постанови Міністерства освіти щодо того, що має знати учень, вивчаючи цю тему
4) Найсуттєвішим на уроці було закріпити знання учнів з теми "Ознаки паралельності прямої і площини", розглянути наслідки з них та розвивати вміння застосовувати ознаки при розв'язуванні задач та доведенні.
5) Структура уроку визначалася відповідно до посібника Лов'янової І.В. з рекомендаціями щодо типів уроку.
6) На уроці було використано такі методи та засоби: робота з таблицею, робота з підручником,
 фронтальне опитування, рефлексія 
7) На уроці домінували такі форми роботи: робота в інтерактивних 4-рках.
8) Знання учнів оцінено відповідно до норм оцінювання, активність та рівень виконання завдань кожного учня були враховані при виставленні оцінок. Також було нагороджено творчий вияв учнів високою оцінкою та добровільне бажання до індивідуальної роботи
9) Домашнє завдання було диференційоване: основний обсяг - для всіх учнів, одна вправа - для допитливих, одна вправа - для невстигаючих. Складність домашнбого завдання була така ж, як і на уроці, але для допитливих учнів вона була підвищена.

10) На мою думку, ми витратили багато часу на повторення раніше вивченого матеріалу, потрібно було скоротити етап актуалізації знань.
   Загалом, учні вже добре сприймали мене як вчителя та звикли до мойого стилю викладання. Учні були більш старанними, ніж раніше. Самостійну роботу встигли виконати всі учні, тому результати повинні порадувати.

   Сьогодні я відвідала урок громадянської освіти.
   Тема уроку: Поняття прав дитини. Захист прав дитини
   Очікувані результати діяльності учнів:
• Знання і розуміння: знає зміст понять: права дитини, рівноправність, верховенство права, відповідальність, порушення прав людини.
• Вміння і навички: пояснює поняття права і свободи людини; характеризує види прав і свобод людини, наводить приклади; називає міжнародні документи з прав людини і прав дитини та аналізує зміст статей Загальної декларації прав людини, Конвенції ООН про права дитини; висловлює власні судження про значення прав людини і дитини; для аргументації власної позиції використовує інформацію з різних галузей знань; усвідомлює цінності прав людини як необхідної умови існування кожної людини; важливість взаємозв'язку прав та обов'язків; необхідність спілкування та взаємозв'язку з людьми на ґрунті загальнолюдських цінностей.
   На початку уроку вчителька намагалася організувати сприйняття, зосередити увагу, підвищити пізнавальний інтерес за допомогою перегляду відеоролику одного з телевипусків новин про порушення прав людей і дати відповіді на запитання.
1. Що вразило вас у переглянутому матеріалі?
2. Чи відчуваєте ви, що відбулося зараз із людиною?
   Етап вивчення нового матеріалу супроводжувався різними методами та формами роботи:
1. Бесіда:
·         Дайте визначення поняттям «декларація» та «конвенція».
·         Чим вони відрізняються?
·   Про який основний закон, де записані права, свободи та обов’язки громадян України, ми не згадали?
2.Робота з документом. Опрацювати текст Конвенції ООН про права дитини.
2. На прикладі сюжетів відомих вам казок визначте з’ясуйте, яке право, передбачене Конвенцією про права дитини, було порушено.
3. Перегляд відеоролика «Конвенція про права дитини» 
4. Робота в групах. У групах обговоріть проблему охорони дитинства і визначте шляхи її розв’язання. Відповідь необхідно оформити у вигляді звернення.
   В кінці уроку вчитель провів рефлексію:
1. Якщо вам запропонують зобразити символ свободи, який предмет правитиме вам за символ?
2. Якого кольору буде ваш символ?
3. Який символ, на вашу думку, відповідає поняттю «гідність»?
4. Який символ відповідає поняттю «рівність»? Із яким кольором у вас асоціюється це поняття?
   Також було запропоновано диференційоване домашнє завдання: підготувати твір-роздум за темою:
1. «Чи можуть бути в учнів права без обов’язків?»
2. «Яким буде суспільство, де всі погодяться з необхідністю дотримуватися прав людини? Чи можна цього досягти?»
    Виховний зміст навчального матеріалу, формування світогляду, зв'язок із життям, виховання сумлінного ставлення до праці, навчання намагалася проводити на всіх етапах уроку.

Комментариев нет:

Отправить комментарий