среда, 23 октября 2019 г.

День 33. Проведення уроку з математики

"Степенева функція, її властивості та графік"
  Мета уроку: ознайомити з поняттям та властивостями степеневої функції та формувати вміння будувати ескізи графіків степеневих функцій; показати застосування властивостей степеневої функції до розв'язування ірраціональних рівнянь; сприяти розвитку вміння виділяти головну думку виучуваного, вміння її відтворити і застосувати; розвивати навики колективної і самостійної роботи;
1) Мій урок відповідає актуальному календарно-тематичному плануванні з інформатики та тема уроку затверджена вчителем математики (ГМітошоп Л.Ю.)

2) Навчальні, виховні та розвиваючи завдання були в повній мірі розкрито та виконано на уроці3) Зміст уроку визначено відновідно до постанови Міністерства освіти щодо того, що має знати учень, вивчаючи цю тему4) Найсуттєвішим на уроці було навчитися зображувати графічно степеневу функція, дослідити кількість розв'язків рівняння в залежності від розташування функцій на графіку, розглянути які властивості має степенева функція.5) Структура уроку визначалася відповідно до посібника Лов'янової І.В. з рекомендаціями щодо типів уроку.6) На уроці було використано такі методи та засоби: наочна демонстрація, робота з підручником, фронтальне опитування, рефлексія 
9) Домашнє завдання було диференційоване: основний обсяг - для всіх учнів, одна вправа - для допитливих, одна вправа - для невстигаючих. Складність домашнбого завдання була така ж, як і на уроці, але для допитливих учнів вона була підвищена.
7) На уроці домінували такі форми роботи: групова та індивідуальна робота
8) Знання учнів оцінено відповідно до норм оцінювання, активність та рівень виконання завдань кожного учня були враховані при виставленні оцінок. Також було нагороджено творчий вияв учнів високою оцінкою та добровільне бажання до індивідуальної роботи
10) На мою думку, ми витратили багато часу побудову графіків на дощці, бо учні нехтували всима правилами правильного зображення на дошці графіків. 
   Загалом, учням став набато зрозуміліший зв'язок між графічним розв'язком рівняння та кількості цих розв'язків. Учні активно відповідали на запитання. Під час рефлексії було зрозуміло, що учні засвоїли матеріал, оцінили старання вчителя.

    Сьогодні я відвідала урок зарубіжної літератури
Тема уроку: 
Шляхи розвитку романтизму в Європі та США. Провідні течії романтизму
Мета уроку: формувати компетентності: предметні (знання особливостей розвитку романтизму, специфіки його течій у національних літературах і творчості митців; критичне мислення; мовлення; естетичний смак); ключові (уміння вчитися: навички оцінювання культурно- мистецьких явищ; комунікативну: навички ефективної роботи в групі й лідерські здібності; інформаційну: уміння критично опрацьовувати інформацію; загальнокультурну: прагнення збагатити свій світогляд; читацьку активність).
  На уроці зарубіжної літератури в 10 класі вирішувалася мета літературної освіти школярів – формувалася читацька культура учнів. Вивчення літератури на уроці ґрунтувалося на дидактичних принципах. Під час уроку постійно відчувалася спрямованість вчительки до учнів. Вчитель не забуває про організаційний момент . Це допомагає учням налаштуватися на роботу. Вчителька професійно, кваліфіковано пояснює тему уроку, при цьому в кожному її слові відчувається зацікавленість в тому, щоб дати дітям якнайбільше знань, щоб пояснити і прокоментувати найскладніші моменти.
Для активізації навчальної діяльності школярів використовувалися такі прийоми, як бесіда, міні-диспут, читання, «сюжетний ланцюжок», які сприяли вивченню теми на глибинному рівні, розвивалися такі здібності учнів як аналітичне мислення, переказ та коментування драматичного твору.

В учнів досить високий рівень знання матеріалу, вони дискутують з учителем, один з одним бо вчителька створює на уроці не лише сприятливі умови для вивчення нової теми, а й діалог між учнями і текстом твору і діалог між учнями класу. Саме тому, для досягнення цих цілей, на уроці використовуються різні форми - бесіда, міні-диспут, лекція.
Мова вчителя виразна, емоційна, вона підштовхує дітей до розуміння основних подій п’єси, до розуміння смислу твору. Вчителька на уроці була посередником між твором та учнями, давала їм вільно виказувати свої думки.
Навчальна, розвиваюча та виховна задачі виконувалися в комплексі – завдання, які вчитель пропонував дітям на уроці по-одному та разом увібрали в себе всі задачі уроку. Наприклад: в міні диспуті відповідаючи на запитання діти розвивали аналітичне мислення, розглядали конфлікт п’єси та виховували в собі шанобливе ставлення до жінки.
Вікові особливості школярів враховані. Матеріал викладається за принципом доступності, від простого до складного, від вивченого до нового.
Але окрім підручників на уроці не використовувалось додаткового матеріалу. Не було диференційованих та індивідуальних завдань для учнів, що показало б особистісно-орієнтований підхід вчителя. Час уроку було використано раціонально, тема була розкрита та домашнє завдання діти отримали вчасно.
Урок був проведений на досить високому рівні. Всі задачі були вирішені.

Комментариев нет:

Отправить комментарий