"Аксіоми стереометрії та їх наслідки"
Мета уроку:
дидактична: систематизувати й узагальнити
знання про аксіоми стереометрії та наслідки з них; продовжити розвивати вміння
будувати переріз просторових фігур ; формувати навички розв’язувати задачі на
використання аксіом
розвиваюча: розвивати в учнів логічне мислення, швидкість
роботи, увагу, пам’ять та вміння узагальнювати;
виховна: виховувати культуру матем.мовлення та записів, вміння працювати в команді, впевненість у своїх силах
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь,
навичок.
Форма проведення: урок
проводиться у вигляді гри «Щасливий випадок». Гра складається з чотирьох геймів, результати
яких оцінюються журі. У грі беруть участь дві команди 10-го класу.
1) Мій урок
відповідає актуальному календарно-тематичному плануванні з інформатики та тема
уроку затверджена вчителем математики (ГМітошоп Л.Ю.)
2)
Навчальні, виховні та розвиваючи завдання були в повній мірі розкрито та
виконано на уроці
3) Зміст
уроку визначено відновідно до постанови Міністерства освіти щодо того, що має
знати учень, вивчаючи цю тему
4)
Найсуттєвішим на уроці було запам'ятати, осмислити аксіоми стереометрії, розглянути їх наслідки, розвивати вміння застосовувати їх при розв'язуванні задач.
5) Структура
уроку визначалася відповідно до посібника Лов'янової І.В. з рекомендаціями щодо
типів уроку.
6) На уроці
було використано такі методи та засоби: наочна демонстрація задачі, "геомузик", фронтальне опитування команд.
7) На уроці
домінували такі форми роботи: робота в команді.
8) Знання
учнів оцінено відповідно до норм оцінювання, активність та рівень виконання
завдань кожного учня були враховані при виставленні оцінок. Також було
нагороджено творчий вияв учнів високою оцінкою та добровільне бажання до
індивідуальної роботи
9) Домашнє
завдання було диференційоване: основний обсяг - для всіх учнів, одна вправа -
для допитливих, одна вправа - для невстигаючих. Складність домашнбого завдання
була така ж, як і на уроці, але для допитливих учнів вона була підвищена.
10) На мою думку, ми витратили багато часу на представлення команд та прослуховування музичних відривків.
Але в цілому урок пройшов емоційно, в дружній атмосфері. Учні були вражені тим, що перший урок зі мною був проведений нестандартно. Я вважаю, що задала для себе хороший тон на наступні уроки.
Сьогодні я відвідала урок хімії.
Тема уроку: Розрахункові задачі. 1. Виведення молекулярної формули речовини за масовими частками елементів
Мета уроку:
дидактична: сформувати вміння розв’язувати задачі на виведення молекулярної формули газу за відомими масовими частками елементів,
розвивальна: розвивати вміння порівнювати, робити висновки, узагальнювати;
виховна: виховувати цілеспрямованість, самостійність.
Урок розпочався з усного опитування:
Найбільша частина уроку відведена для розв’язування тренувальних вправ (робота в парах), де учні тренувалися виводити формули, коли відомі різні дані.
Упродовж уроку знання застосовувались у вправах, учні зробили значний крок на шляху розвитку. Навчання здійснювало вплив на розвиток і виховання школярів, тому що учитель враховував навчальні можливості кожного з них. Урок сприяв розвитку кожної дитини, її пам’яті, мислення, волі, ефективно організовувалась пізнавальна діяльність школярів.
Продумано і своєчасно дано домашнє завдання. Зміст його випливає із усього ходу уроку і носить творчий характер, активізує учнів самостійно робити висновки, поглиблювати і завершувати роботу, розпочату на уроці (вдосконалення вмінь, підготовка до оволодіння знаннями в класі, спостереження над предметами та явищами природи і праці, задоволення і розвиток багатогранних інтелектуальних запитів). Учитель зробив потрібні роз’яснення щодо виконання завдання і перевірив рівень розуміння ходу його виконання учнями, попередив учнів про можливі труднощі під час виконання завдання та дав рекомендації щодо подолання.
Але в цілому урок пройшов емоційно, в дружній атмосфері. Учні були вражені тим, що перший урок зі мною був проведений нестандартно. Я вважаю, що задала для себе хороший тон на наступні уроки.
Сьогодні я відвідала урок хімії.
Тема уроку: Розрахункові задачі. 1. Виведення молекулярної формули речовини за масовими частками елементів
Мета уроку:
дидактична: сформувати вміння розв’язувати задачі на виведення молекулярної формули газу за відомими масовими частками елементів,
розвивальна: розвивати вміння порівнювати, робити висновки, узагальнювати;
виховна: виховувати цілеспрямованість, самостійність.
Урок розпочався з усного опитування:
- Назвіть основні класи органічних речовин та коротко їх охарактеризуйте.
- Які особливості зв’язків у органічних сполуках?
- Чим характеризується ковалентний зв'язок?
- Порівняйте одинарний, подвійний та потрійний зв'язок за різними параметрами
- Як впливає тип зв’язку на властивості речовини?
Найбільша частина уроку відведена для розв’язування тренувальних вправ (робота в парах), де учні тренувалися виводити формули, коли відомі різні дані.
Упродовж уроку знання застосовувались у вправах, учні зробили значний крок на шляху розвитку. Навчання здійснювало вплив на розвиток і виховання школярів, тому що учитель враховував навчальні можливості кожного з них. Урок сприяв розвитку кожної дитини, її пам’яті, мислення, волі, ефективно організовувалась пізнавальна діяльність школярів.
Продумано і своєчасно дано домашнє завдання. Зміст його випливає із усього ходу уроку і носить творчий характер, активізує учнів самостійно робити висновки, поглиблювати і завершувати роботу, розпочату на уроці (вдосконалення вмінь, підготовка до оволодіння знаннями в класі, спостереження над предметами та явищами природи і праці, задоволення і розвиток багатогранних інтелектуальних запитів). Учитель зробив потрібні роз’яснення щодо виконання завдання і перевірив рівень розуміння ходу його виконання учнями, попередив учнів про можливі труднощі під час виконання завдання та дав рекомендації щодо подолання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий