среда, 2 октября 2019 г.

День 18. Проведення уроку з математики

"Аксіоми стереометрії та їх наслідки"
    Мета уроку:
дидактичнасистематизувати й узагальнити знання про аксіоми стереометрії та наслідки з них; продовжити розвивати вміння будувати переріз просторових фігур ; формувати навички розв’язувати задачі на використання аксіом
розвиваюча: розвивати в учнів логічне мислення, швидкість роботи, увагу, пам’ять та вміння узагальнювати;
виховна: виховувати культуру матем.мовлення та записів, вміння працювати в команді, впевненість у своїх силах
    Тип уроку:  урок узагальнення та систематизації знань, умінь, навичок. 

    Форма проведення:  урок проводиться у вигляді гри «Щасливий випадок». Гра складається з чотирьох геймів, результати яких оцінюються журі. У грі беруть участь дві команди 10-го класу.
1) Мій урок відповідає актуальному календарно-тематичному плануванні з інформатики та тема уроку затверджена вчителем математики (ГМітошоп Л.Ю.)
2) Навчальні, виховні та розвиваючи завдання були в повній мірі розкрито та виконано на уроці
3) Зміст уроку визначено відновідно до постанови Міністерства освіти щодо того, що має знати учень, вивчаючи цю тему
4) Найсуттєвішим на уроці було запам'ятати, осмислити аксіоми стереометрії, розглянути їх наслідки, розвивати вміння застосовувати їх при розв'язуванні задач.
5) Структура уроку визначалася відповідно до посібника Лов'янової І.В. з рекомендаціями щодо типів уроку.
6) На уроці було використано такі методи та засоби: наочна демонстрація задачі, "геомузик", фронтальне опитування команд. 
7) На уроці домінували такі форми роботи: робота в команді.
8) Знання учнів оцінено відповідно до норм оцінювання, активність та рівень виконання завдань кожного учня були враховані при виставленні оцінок. Також було нагороджено творчий вияв учнів високою оцінкою та добровільне бажання до індивідуальної роботи
9) Домашнє завдання було диференційоване: основний обсяг - для всіх учнів, одна вправа - для допитливих, одна вправа - для невстигаючих. Складність домашнбого завдання була така ж, як і на уроці, але для допитливих учнів вона була підвищена.
10) На мою думку, ми витратили багато часу на представлення команд та прослуховування музичних відривків.
   Але в цілому урок пройшов емоційно, в дружній атмосфері. Учні були вражені тим, що перший урок зі мною був проведений нестандартно. Я вважаю, що задала для себе хороший тон на наступні уроки.


   Сьогодні я відвідала урок хімії. 
  Тема уроку: Розрахункові задачі. 1. Виведення молекулярної формули речовини за масовими частками елементів
  Мета уроку: 
дидактична: сформувати вміння розв’язувати задачі на виведення молекулярної формули газу за відомими масовими частками елементів, 
розвивальна: розвивати вміння порівнювати, робити висновки, узагальнювати; 
виховна: виховувати цілеспрямованість, самостійність.
   Урок розпочався з усного опитування:

  1. Назвіть основні класи органічних речовин та коротко їх охарактеризуйте. 
  2. Які особливості зв’язків у органічних сполуках? 
  3. Чим характеризується ковалентний зв'язок? 
  4. Порівняйте одинарний, подвійний та потрійний зв'язок за різними параметрами 
  5. Як впливає тип зв’язку на властивості речовини?
 Вивчення нового матеріалу розпочалося зі вступного слова вчителя: "На сьогодні налічується понад 20 млн органічних сполук, причому більшість з них має однаковий якісний склад. Тому часто виникають труднощі із встановленням істинної формули речовини. Найпростіше визначити склад органічної речовини за відомими масовими частками елементів. Тут в пригоді стане формула масової частки елемента в речовині." Далі вчитель продемонстрував на дошці алгоритм знаходження/виведення формули.

 Найбільша частина уроку відведена для розв’язування тренувальних вправ (робота в парах), де учні тренувалися виводити формули, коли відомі різні дані.
Упродовж уроку знання застосовувались у вправах, учні зробили значний крок на шляху розвитку. Навчання здій­снювало вплив на розвиток і ви­ховання школярів, тому що учитель враховував навчальні можливості кожного з них. Урок сприяв роз­витку кожної дитини, її пам’яті, мислення, волі, ефективно орга­нізовувалась пізнавальна діяль­ність школярів.
 Продумано і своєчасно дано домашнє завдання. Зміст його ви­пливає із усього ходу уроку і но­сить творчий характер, активізує учнів самостійно робити виснов­ки, поглиблювати і завершувати роботу, розпочату на уроці (вдо­сконалення вмінь, підготовка до оволодіння знаннями в класі, спостереження над предметами та явищами природи і праці, за­доволення і розвиток багатогран­них інтелектуальних запитів). Учитель зробив потрібні роз’яс­нення щодо виконання завдання і перевірив рівень розуміння ходу його виконання учнями, попере­див учнів про можливі труднощі під час виконання завдання та дав рекомендації щодо подолання.




Комментариев нет:

Отправить комментарий