вторник, 8 октября 2019 г.

День 22. Круглий стіл "Значення грошей у нашому житті"

  У зв'язку з економічним профілем школи, я вважала за потрібне поговорити на тему: "Значення грошей у нашому житті" з учнями 10-го класу та дізнатися їхню думку.
   Мета: ознайомити учнів з поняттям “Гроші”, з основними елементами
грошової культури; обговорити питання моралі, що пов’язані з
використанням грошей. Розширити знання учнів про історію виникнення
грошей, їх зміни в різні історичні епохи, про історію впровадження грошей, гривні, розвивати у дітей пізнавальний інтерес, вміння узагальнювати, робити висновки. Виховувати дбайливих господарів у вирішенні своїх грошових питань.
   
Питання для роздумів:
  • Щоденно ми з вами використовуємо поняття «гроші». Як ви гадаєте, чому в житті людини таку важливу роль відіграють гроші?
  • Чи можна отримати задоволення від грошей?
  • Як впливає на нас відсутність грошей?
  • Чи багата людина завжди є щасливою?
  • Скільки людині потрібно грошей, аби вона сказала «я задоволений своїм фінансовим становищем»?
   Цікавим було послухати яку різну роль в однокласників може посідати грошовий еквівалент. Протягом цієї години учні звернулися до народної мудрості, замислились чому гроші в Україні мають саме такий вигляд, пригадали хто зображений на банкнотах України, згадали про правила користування грошима. Також в кінці обговорення учні розповіли про свої симсоли та обряди задля покращення фінансового становища, і діякі з них були зовсім дивакуваті! 
   В цілому, це була хоч і філософська зустріч, але атмосфера була легкою та веселою.  

   Сьогодні я відвідала урок хімії.
   Тема уроку: Алкени і алкіни. Загальні та молекулярні формули алкенів і алкінів, структурна ізомерія, систематична номенклатура.
   Мета уроку:  розширити і поглибити знання учнів про будову алкенів та алкінів, їх структурну ізомерію, ознайомити учнів з систематичною номенклатурою алкенів та алкінів, сформувати вміння називати алкени та алкіни, складати структурні формули за їх назвою, продовжувати формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження формули за густиною або відносною густтиною, розвивати навички написання структурних формул ізомерів;
Емоційний фон на початку і в ході уроку був хороший: учителька задає колективу класу мажорний тон, підбадьорює учнів у їхній роботі, доречно жартує. Психологічна готовність учнів до уроку була забезпечена: учні приготували необхідне обладнання, зустріли вчительку з готовністю працювати.
Не проводилася цілеспрямована робота над формуванням в учнів чітких і усвідомлених мотивів навчання, зокрема пізнавальних мотивів у процесі вивчення нового матеріалу.
   Актуалізація опорних знань пройшла у вигляді бесіди:
1)Що таке гомологічний ряд?
2)Чим характеризуються алкени? Що відрізняє їх від алканів?
3)Яка загальна формула алкенів?
4)Що характерно для алкінів? Які їх особливості будови?
Учні активно відповідали на запитання та були зосереджені.
   План вивчення нового матеріалу:
Визначння алкенів та алкінів.
Особливості їх будови.
Гомологічний ряд етену.
Гомологічний ряд етину .
Структурна ізомерія алкенів та алкінів.
Номенклатура алкенів та алкінів.






x






   Доречно були використані словесні, наочні і практичні методи. Вони, в основному, відповідають меті уроку та віковим особливостям учнів. Схвально, що саме на уроці мови вчителька приділяє достатньо уваги і фактичним методам навчання (система вправ та ін.). Проте у процесі вивчення нового матеріалу неправильно була надана перевага словесним методам (розповідь, пояснення). Це й призвело до активності вчительки і пасивності учнів.
Учні слухали уважно вчителя, адже його мова була чіткою та виразною.    
   По ходу розповіді вчителя учні конспектували основні терміни та класифікації, бо вчитель ходила по класу та слідкувала за записами в зошиті.
   На підсумок уроку вчитель видав роботу за варіантами.

   Комунікативна діяльність учительки непогана: вона вміє забезпечити мажорний тон роботи, створити позитивний емоційний фон, бачить увесь клас і кожного учня зокрема, вміє вчасно гальмувати недозволену діяльність надто збудливих учнів, спонукати до активної діяльності млявих учнів.


Комментариев нет:

Отправить комментарий