понедельник, 21 октября 2019 г.

День 31. "Інтелектуальний футбол" з інформатики


Сьогодні я відвідала урок громадянської освіти
Тема уроку: Грошовий переказ: сутність та види
Мета:
*сформувати поняття «грошовий переказ», види грошових переказів, навички здійснення грошових переказів;
*розвивати економічне мислення, формувати вміння учнів аналізувати, узагальнювати й робити висновки, працювати з різними джерелами фінансової інформації, стимулювати інтерес до самостійного пошуку й аналізу необхідної інформації, розвивати навички практичного застосування отриманих знань, розвивати підприємницькі здібності учнів; сприяти розвитку в учнів навичок раціональної економічної й фінансової поведінки людини як споживача фінансових послуг, платника податків;
*виховувати фінансову та економічну культуру, грамотність, ділову активність, здатність приймати раціональні рішення.
 Базові поняття: грошовий переказ, відправник, одержувач, посередник
Методи: репродуктивний, частково-пошуковий, ігровий,
дослідницький, пояснювально-ілюстративний.
Відразу вчитель на дошці записав епіграф уроку - слова Й.В.Гете: «Недостатньо лише отримати знання, треба й ще їх уміти застосувати».
Актуалізацію опорних знань вчитель виконав за допомогою прийому «Продовж речення»:
1. Платіжна картка – це… .
2. Електронний платіж – це… .
3. Платежі можна здійснювати за допомогою… .
4. POS – це … .
5. Платіжна система – це… .
Учитель замотивував учнів до роботи на уроці шляхом проблемного запитання: Якщо потрібно передати кошти людям, які перебувають у Празі й у Харкові. Як це можна зробити?
Учні відповідають на проблемне запитання, висловлюючи свої думки
   Вивчення нового матеріалу подавалося у вигляді розповідді з елементами бесіди. Також для закріплення отриманої інформація вчитель запропонував ділову гру «Здійснення грошового переказу» (групове завдання – заповнення бланку переказу коштів; дані переказу (сума, валюта, контрольний номер) – довільні).
   В кінці уроку проведено рефлексію
Сьогодні на уроці я дізнався … . 
Сьогодні на уроці я навчився … . 
Сьогодні на уроці мені сподобалось … .
  Далі вчитель провів оцінювання учнів: враховуючи випереджальне завдання, роботу в парах (правильність і змістовність відповідей), виконання тестових завдань.
Впродовж уроку спостерігалося добросовісне ставлення учнів до роботи на уроці. При викладенні нового матеріалу, вчителька враховує індивідуальні особливості учнів, їх можливості,  а  під час опитування використовує диференційований підхід. Вчить мислити, працювати самостійно, працювати з географічним атласом, біля настінної карти, правильно показувати на карті географічні об’єкти, надавати допомогу товаришеві. Оцінювання знань, умінь і навичок учнів було прокоментоване. Мета уроку досягнута завдяки використанню різних форм і методів навчання.
   Вчителька добре володіє своїм предметом та методикою його викладання. Тактовна, врівноважена, вимоглива. Уміє тримати весь клас у своєму полі зору. Протягом всього уроку не втрачає контакту з класом.
x

Комментариев нет:

Отправить комментарий