Сьогодні
я відвідала урок громадянської освіти
Тема уроку: Грошовий переказ: сутність та
види
Мета:
*сформувати поняття
«грошовий переказ», види грошових переказів, навички здійснення грошових переказів;
*розвивати економічне
мислення, формувати вміння учнів аналізувати, узагальнювати й робити висновки,
працювати з різними джерелами фінансової інформації, стимулювати інтерес до
самостійного пошуку й аналізу необхідної інформації, розвивати навички практичного
застосування отриманих знань, розвивати підприємницькі здібності учнів; сприяти
розвитку в учнів навичок раціональної економічної й фінансової поведінки людини
як споживача фінансових послуг, платника податків;
*виховувати фінансову та
економічну культуру, грамотність, ділову активність, здатність приймати
раціональні рішення.
Базові поняття: грошовий переказ, відправник, одержувач, посередник
Методи: репродуктивний, частково-пошуковий, ігровий,
дослідницький, пояснювально-ілюстративний.
Відразу вчитель на дошці записав епіграф уроку - слова
Й.В.Гете: «Недостатньо лише отримати знання, треба й ще їх уміти застосувати».
Актуалізацію опорних знань вчитель виконав за
допомогою прийому «Продовж речення»:
1. Платіжна картка
– це… .
2. Електронний
платіж – це… .
3. Платежі
можна здійснювати за допомогою… .
4. POS –
це … .
5. Платіжна
система – це… .
Учитель замотивував учнів до
роботи на уроці шляхом проблемного запитання: Якщо
потрібно передати кошти людям, які перебувають у Празі й у Харкові. Як це можна
зробити?
Учні відповідають на проблемне запитання,
висловлюючи свої думки
Вивчення нового матеріалу подавалося у вигляді
розповідді з елементами бесіди. Також для закріплення отриманої
інформація вчитель запропонував ділову гру «Здійснення грошового переказу»
(групове завдання – заповнення бланку переказу коштів; дані переказу (сума,
валюта, контрольний номер) – довільні).
В кінці уроку проведено рефлексію
Сьогодні
на уроці я дізнався … .
Сьогодні на уроці я навчився … .
Сьогодні на уроці мені
сподобалось … .
Далі
вчитель провів оцінювання учнів: враховуючи випереджальне завдання, роботу в
парах (правильність і змістовність відповідей), виконання тестових завдань.
Впродовж уроку спостерігалося
добросовісне ставлення учнів до роботи на уроці. При викладенні нового
матеріалу, вчителька враховує індивідуальні особливості учнів, їх можливості, а під
час опитування використовує диференційований підхід. Вчить мислити, працювати
самостійно, працювати з географічним атласом, біля настінної карти, правильно
показувати на карті географічні об’єкти, надавати допомогу товаришеві. Оцінювання
знань, умінь і навичок учнів було прокоментоване. Мета уроку досягнута завдяки
використанню різних форм і методів навчання.
Вчителька добре володіє своїм предметом та методикою його викладання.
Тактовна, врівноважена, вимоглива. Уміє тримати весь клас у своєму полі зору. Протягом
всього уроку не втрачає контакту з класом.
x
Комментариев нет:
Отправить комментарий