четверг, 17 октября 2019 г.

День 29. Проведення уроків з інформатики та математики

Самоаналіз проведеного уроку з інформатики на тему: 
"Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. 
Комп'ютерний експеримент."
   Мета: 
навчальна: сформувати поняття про комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів; комп'ютерний експеримент.
розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;
виховна: виховувати інформаційну культуру, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.


1) Мій урок відповідає актуальному календарно-тематичному плануванні з інформатики та тема уроку затверджена вчителем інформатики (Гойденко Ю.В.)
2) Навчальні, виховні та розвиваючи завдання були в повній мірі розкрито та виконано на уроці
3) Зміст уроку визначено відновідно до постанови Міністерства освіти щодо того, що має знати учень, вивчаючи цю тему
4) Найсуттєвішим на уроці було показати Як найефективніше організувати розв'язання чи пошук відвовіді за допомогою комп'ютерного моделювання.
5) Структура уроку визначалася відповідно до посібника Лов'янової І.В. з рекомендаціями щодо типів уроку.
6) На уроці було використано такі методи та засоби: демонстрація, пошук інформації.
7) На уроці домінували такі форми роботи: робота в парах та за комп'ютером.
8) Знання учнів оцінено відповідно до норм оцінювання, активність та рівень виконання завдань кожного учня були враховані при виставленні оцінок. Також було нагороджено творчий вияв учнів високою оцінкою та добровільне бажання до індивідуальної роботи
9) Домашнє завдання було диференційоване: основний обсяг - для всіх учнів, одна вправа - для допитливих, одна вправа - для невстигаючих. Складність домашнбого завдання була така ж, як і на уроці, але для допитливих учнів вона була підвищена.
10) На мою думку, зайвим було останнє завдання практичної роботи, адже часу на його вионання на уроці не достатньо.

"Властивості кореня n-го степеня"
  Мета уроку: забезпечити засвоєння учнями означення і основних властивостей кореня n-го степеня; сприяти розвитку навичок самостійного застосування знань при перетворенні виразів, що містять корені; сприяти розвитку пам’яті і логічного мислення, усного математичного мовлення; продовжувати виховувати самостійність в роботі, відповідальність, вміння виражати і відстоювати власну думку;
1) Мій урок відповідає актуальному календарно-тематичному плануванні з інформатики та тема уроку затверджена вчителем математики (ГМітошоп Л.Ю.)
2) Навчальні, виховні та розвиваючи завдання були в повній мірі розкрито та виконано на уроці
3) Зміст уроку визначено відновідно до постанови Міністерства освіти щодо того, що має знати учень, вивчаючи цю тему
4) Найсуттєвішим на уроці було закріпити знання учнів з теми "Арифметичний корінь n-го степеня", розглянути основны властивості квадртаного кореня та порівняти їх з властивостями кореня n-го степеня; навчитися розв'язувати вправи з використанням властивостей.
5) Структура уроку визначалася відповідно до посібника Лов'янової І.В. з рекомендаціями щодо типів уроку.
6) На уроці було використано такі методи та засоби: робота з таблицею, робота з підручником, фронтальне опитування, рефлексія
7) На уроці домінували такі форми роботи: робота в групах
8) Знання учнів оцінено відповідно до норм оцінювання, активність та рівень виконання завдань кожного учня були враховані при виставленні оцінок. Також було нагороджено творчий вияв учнів високою оцінкою та добровільне бажання до індивідуальної роботи
9) Домашнє завдання було диференційоване: основний обсяг - для всіх учнів, одна вправа - для допитливих, одна вправа - для невстигаючих. Складність домашнбого завдання була така ж, як і на уроці, але для допитливих учнів вона була підвищена.
10) На мою думку, зайвим було порівняння з властивостями квадратного кореня на початку уроку, адже це трішки заплутало учнів. Але потім ми абстрагувались від квадрату та говорили тілько про корінь n-го степеня.

   В цілому, ця тема не була складною для учнів, адже багато аналогій з вже вивченою темою. Учні досить вільно себе почували на уроці та наперед записували деякі властивості. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий