понедельник, 7 октября 2019 г.

День 21. Відвідування уроків

   1 урок, який я відвідала - біологія
   Тема уроку: Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Гриби.
   Мета уроку: 
освітня: розглянути основні групи грибів; навчити класифікувати певні види грибів;
розвивальна: навчити аналізувати спільні та відмінні риси різних груп грибів;
виховна: виховувати дбайливе ставлення до різноманіття грибів у живій природі.
  Базові поняття і терміни: гриби, ооміцети, хітридіоміцети, зигоміцети (мукорові гриби), аскоміцети (сумчасті гриби), базидіоміцети
Ключові компетентності: спілкування державною мовою, наукове розуміння природи, здатність застосовувати його в практичній діяльності, здатність до пошуку та засвоєння нових знань.
Раціонально, вдумливо й дидактично грамотно визначена основна мета уроку, вона чітко випливає зі змісту навчального матеріалу, відповідає віковим і інтелектуальним особливостям учнів групи та несе в собі інформацію про кінцевий результат уроку.
Вміло проводиться мотивація навчальної діяльності учнів на всіх етапах уроку, що сприяє збуджен­ню інтересу їх до вивчення нової теми, творчої діяльності. 
 Етап актуалізації знань - бесіда:
1. Які живі організми належать до грибів? За якими ознаками?
2. Які групи грибів вам відомі? які риси будови притаманні кожній з них?
3. Наведіть приклади грибів, що траплялися вам у повсякденному житті: неподалік від домівки або під час прогулянки чи відпочинку. До яких систематичних груп вони належать?
  Робота з вивчення нового матеріалу характеризується конкретністю і чіткістю реалізації основних завдань уроку. Розповідь учителя з елементами бесіди:
1. Загальна характеристика грибів
2. Різноманітність грибів
  Підсумок урок -  фронтальне опитування. 
1. Наведіть загальні риси, що притаманні грибам. На які групи їх поділяють за сучасною систематикою?
2. Порівняйте Хоміцети з Хітридіоміцетами. Наведіть спільні та відмінні риси.
3. Порівняйте Мукорові та Сумчасті гриби, зазначте спільні та відмінні риси.
4. Чим Базидіоміцети схожі й чим відрізняються від інших груп грибів?
   Постановка викладачем  питань стимулює  розвиток розумових сил, не налаштовує на заучування, збуджує думку, виховує інтерес до навчання. Питання, які задає викладач, вимагають вдумливого читання, розуміння та осмислення матеріалу, але не його механічного заучування. Викладач  направляє хід думки учнів таким чином, щоб вони активно, зосереджено намагались побачити невидиме, зрозуміти скрите, розглянути нез­вичайне у звичайному, тому що зустрічається на кожному кроці (розумова активність).
   Емоційно-психологічний стан учителя і учнів відповідають психолого- педагогічним вимогам. Вчитель володіє увагою класу, організовує його роботу, підвищує активність, інтерес, тримає дисципліну, враховує індивідуальні особливості кожного учня. Стиль і тон у роботі повільний.

    2 урок, який я відвідала - правознавство.
    Тема уроку: Державна влада та її ознаки
   Мета уроку: ознайомити учнів з поняттям «державна влада»; розвивати вміння правильно застосовувати і пояснювати на прикладах поняття «державний апарат» і «державний орган»; формувати вміння характеризувати державний орган; виховувати розуміння важливості державної влади для суспільства.
   Засвоєнню учнями програмового матеріалу сприяли методично правильно організоване повторення вивченого матеріалу та актуалізація опорних знань, умінь і навичок учнів, організація пізнавальної діяльності учнів, створення проблемної ситуації.
   Виклад нового матеріалу супроводжується записами учнів конспекту в зошит. На закріплення матеріалу вчитель організував роботу в групах за підручником: проаналізуйте текст підручника і знайдіть відповіді на запитання.
1)Що таке апарат держави?
2)Якими є ознаки апарату держави?
3) Опишіть класифікацію органів держави за різними критеріями.
  В кінці уроку учнів очікувало тестування, про що вчитель наголошував на початку уроку.
  На уроці реалізовано принципи навчання, проте, окремі з них: наочність; проблемність; врахування індивідуальних особливостей; формування стійкості знань, умінь і практичних навичок були недостатніми.
  На уроці нераціонально використано час. Безпідставно багато часу витрачено на організаційну частину, запис в зошитах визначень та іншого програмового матеріалу, які є в підручнику.
  Не здійснено підбір засобів навчання, прилади, наочність, дидактичний матеріал, інформаційні технології.
   Вчителем забезпечено виконання вимог щодо організації уроку: своєчасність початку і закінчення уроку, організованість класу до уроку, увагу і активність освітлення класу, акуратність записів учнів в зошитах і щоденниках, підтримку робочого місця в чистоті і правильності його використання.
   Урок вчителем проведено відповідно до обдуманого і обґрунтованого поурочного плану, складеного у процесі підготовки до нього, який правильно коригується вчителем, виходячи з умов.

Комментариев нет:

Отправить комментарий