четверг, 24 октября 2019 г.

День 34. Усний журнал "Мода, краса і здоров'я сучасного школяра" + проведення уроків з математики

"Корінь n-го степеня. Властивості кореня. Степенева функція. Самостійна робота"
  Мета уроку: узагальнити й систематизувати знання учнів з теми; перевірити якість засвоєння учнями основних понять і властивостей теми, виявити рівень застосування їх на практиці, розвивати техніку обчислень, творчу та розумову активність, виховувати впевненість у своїх силах , колективізм та самостійність.
1) Мій урок відповідає актуальному календарно-тематичному плануванні з інформатики та тема уроку затверджена вчителем математики (ГМітошоп Л.Ю.)
2) Навчальні, виховні та розвиваючи завдання були в повній мірі розкрито та виконано на уроці
3) Зміст уроку визначено відновідно до постанови Міністерства освіти щодо того, що має знати учень, вивчаючи цю тему
4) Найсуттєвішим на уроці було здійснити узагальнення набутих знань з теми та провести перевірку, оцінити рівень засвоєння учнями теми.
5) Структура уроку визначалася відповідно до посібника Лов'янової І.В. з рекомендаціями щодо типів уроку.
6) На уроці було використано такі методи та засоби: робота з таблицею, робота з підручником,
 фронтальне опитування, рефлексія 
7) На уроці домінували такі форми роботи: самостійна робота.
8) Знання учнів оцінено відповідно до норм оцінювання, активність та рівень виконання завдань кожного учня були враховані при виставленні оцінок. Також було нагороджено творчий вияв учнів високою оцінкою та добровільне бажання до індивідуальної роботи
9) Домашнім завданням було повторити вивчений матеріал за семест, виконуючи тести та тренувальні вправи в кінці підручника(але це завдання було не обов'язковим, учні його виконували для себе). 

10) На мою думку на цьому уроці зайвим не було нічого, адже і так мало часу відведено для цієї теми. Ми встигли і узагальнити матеріал, і провести зріз знань.
   Загалом, учні показали гарну підготовку та впоралися зі всіма завданнями самостійної роботи, що свідчить про добру підготовку та правильність викладу матеріалу.
    
   Оскільки на минулому тижні учні 10-го класу активно обговорювали тему шкільної форми у школі та дискуювали чи модно мати пірсинг або татуювання, я вирішила присвятити наступну виховну годину темі "Мода, краса і здоров'я сучасного школяра".
    Тема:Мода,краса і здоровя  сучасного школяра

   Мета:навчити учнів оцінювати модні явища з точки зору шкоди або користі для здоровя ;формувати морально-гігієнічну культуру і естетику зовнішнього вигляду;сприяти усвідомленню учнями істинних цінностей життя;розвивати відповідальність за своє здоровя ; виховувати естетичний смак.
    Форма проведення: усний журнал
  Класна година повністю відповідала віковим та індивідуальним особливостям учнів. Добре був підібраний матеріал, яким зацікавилися учні. Учням було цікаво брати участь у бесідах та іграх.
 Методика проведення класної години відповідала завданням навчально- виховного процесу, а також інтересам учнів і рівню їх розвитку.
  На мою думку, мету, яку було поставлено вдалося реалізувати, адже активність та ініціатива надходила, як від класного керівника так і від учнів. Рівень підготовленості вчителя до проведення виховного заходу був високий. Вчитель поводив себе тактовно, стримано, проявив неабиякі організаторські здібності,підтримував дисципліну. А учні в свою чергу із захопленням приймали участь в усіх вправах і іграх. Були активними, уважними, але при цьому вели себе дисципліновано. 
   У майбутньому, при проведенні виховних заходів такого типу слід звернути увагу на тих учнів, які є менш комунікабельні, ніж інші учні, та намагатися залучити їх якомога більше у роботу класу.
 Після класної години учні зрозуміли, що найвища цінність – здоров’я, а вже потім краса та модний зовнішній вигляд.

Комментариев нет:

Отправить комментарий