понедельник, 30 сентября 2019 г.

День 16. Проведення уроку з інформатики

"Професії майбутнього – аналіз тенденцій на ринку праці. Роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника."
   Мета:
 навчальна: сформувати уявлення про професії майбутнього – аналіз тенденцій на ринку праці, роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника;
 розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;
 виховна: виховувати інформаційну культуру, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.


1) Мій урок відповідає актуальному календарно-тематичному плануванні з інформатики та тема уроку затверджена вчителем інформатики (Гойденко Ю.В.)
2) Навчальні, виховні та розвиваючи завдання були в повній мірі розкрито та виконано на уроці
3) Зміст уроку визначено відновідно до постанови Міністерства освіти щодо того, що має знати учень, вивчаючи цю тему
4) Найсуттєвішим на уроці було донести школярам важливість вміння користуватися програмними засобами ,адже в наш час кожна професія так чи інакше пов'язана з комп'ютером та іншою технікою.
5) Структура уроку визначалася відповідно до посібника Лов'янової І.В. з рекомендаціями щодо типів уроку.
6) На уроці було використано такі методи та засоби: фронтальне опитування
7) На уроці домінували такі форми роботи: робота в малих групах
8) Знання учнів оцінено відповідно до норм оцінювання, активність та рівень виконання завдань кожного учня були враховані при виставленні оцінок. Також було нагороджено творчий вияв учнів високою оцінкою та добровільне бажання до індивідуальної роботи
9) Домашнє завдання було диференційоване: основний обсяг - для всіх учнів, одна вправа - для допитливих, одна вправа - для невстигаючих. Складність домашнбого завдання була така ж, як і на уроці, але для допитливих учнів вона була підвищена.
10) На мою думку, ми витратили багато часу на організаційний момент, адже учні були на репетиції до Дня вчителя і довго не могли прийти до робочої атмосфери. 

Сьогодні я відвідала урок біології
Тема уроку: Сучасні погляди на систему еукаріотичних організмів
Мета уроку: розглянути сучасні погляди на систему еукаріотів з поділом на п'ять основних супергруп: Екскавати, Амебозої, Опістоконти, Архепластиди.
Ключові компетентності: спілкування державною мовою, наукове розуміння природи, здатність застосовувати його в практичній діяльності, здатність до пошуку та засвоєння нових знань, уміння формулювати гіпотези, аналізувати, формулювати висновки.
Урок розпочався з опитування учів:
1. У чому полягає принципова різниця між прокаріотичними та еукаріотичними організмами?
2. Які групи еукаріотичних організмів вам відомі? До яких з них належите ви самі (вид Homo sapiens)?
3. Чи можливі, на вашу думку, значні зміни у систематиці живих організмів у наш час?
Виклад нового матеріалу відбувався шляхом розповіді учителя з елементами бесіди. Мова вчителя була спокійна та занадто монотонна, що дуже відволікало від нормального сприйняття та усвідомлення матеріалу.
Після розповіді вчитель одразу вирішив поставити запитання до класу, аби перевірити чи уважно її слухали протягом уроку:
1. Які основні супергрупи складають сучасну систему еукаріотичних організмів?
2. Завдяки яким дослідженням стало можливим встановити нові еволюційні зв’язки між групами організмів?
3. Дайте коротку характеристику і назвіть представників груп Екскавати, Амебозої, Опістоконти, Архепластиди та SAR.
Учні відповідали кволо, було помітно їх втому від одноматнітного тону вчителя. Загалом уроку пройшов нудно та стандартно.

Комментариев нет:

Отправить комментарий