пятница, 13 сентября 2019 г.

День 5. Соціометричне дослідження + ділова гра

  Зранку день видався досить організаційно навантаженим, адже потрібно було створити всі умови задля проведення анкетування. Для цього я зібрала учнів у класі на великій перерві, роздала кажному картку із запитаннями та в спокійній доброзичливій обстановці пояснила процедуру опитування. Завдяки тому, що вчора було проговорено аспекти щодо проведення анкетування, учні були достатньо позитивного налаштовані. Загалом, дуже швидко вдалося зібрати необхідні дані для подальшої обробки результатів. Для того, щоб якнайпростіше здійснювати аналіз зібраних даних, я використала табличний процесор Excel, де зазначила всю процеду дослідження.

  Також, не менш важливим цього дня було проведення ділової гри "Ми всі різні, але рівні", адже я хотела підкреслити, що ставлення учнів до вчителя, так само як і вчителя до учнів, має бути гідним. Ми всі - люди, а отже і ставитися один до одного маємо людяно.
x





Мета гри: ознайомити з термінологією  гендеру, гендерних стереотипів; навчити визначати свої соціальні ролі та визначати себе як особистість; розвивати навички аналізу та порівняння; виховувати повагу до іншої особистості. 
Наскрізна мораль: людина з’являється на світ, щоб бути щасливою. Ми різної статі, маємо різні уподобання, здібності, прагнення, але ми повинні мати рівні права і можливості для навчання, отримання освіти, лікування, здобуття професії та отримання цікавої і високооплачуваної роботи. Все має залежати від нашої наполегливості у прагненні до успіху, а не від того, жіночої ми чи чоловічої статі.  
Розглянуті поняття: Гендер, гендерна рівність, гендерна культура, гендерні ролі, гендерна ідентичність, гендерні стереотипи, маскулінність (чоловічість), фемінність (жіночість)
План:
1. Вправа «Знайомство». Учні представляють себе називаючи своє їмя та позитивну рису особистості, починаючи фразою – мене звати…. не хочу хвалитися, але я…
2. Вправа «Поняття гендеру».  Вправа спрямована на засвоєння термінів, пов’язаних з гендером.
3. Вправа «Стереотипи». Об’єднання у 5 мікрогруп, кожній з яких  пропонуються твердження про чоловіків та жінок. Потрібно визначити, чи це стереотип, чи правда і довести свою думку. 
4. Інформаційне повідомлення «Законодавча база гендерної політики». Відомості із законів України

Висновки, які зроблені учнями: 
Отже, потрібно боротись із гендерними стереотипами. А саме:
  • Ознайомлюватись з основами гендерної теорії й спробувати дивитись на світ через гендерні окуляри.
  • Навчитись відрізняти стереотипні уявлення та кліше від реального життя.
  • Слідкувати постійно за собою, щоб не відтворювати стереотипи, а ставитись до людей і світу неупереджено.
  • Навчати поняттю гендера інших – знайомих, родичів, друзів.
 
  Сьогодні я відвідала урок інформатики. 
  Тема уроку: Двійкове кодування та передача повідомлень.
Кабінет провітрений та підготовлений до проведення заняття.
Комп’ютерна техніка до уроку підготовлена. Усі робочі комп’ютери увімкнено. Вчитель раціонально та дидактично грамотно визначив основну мету уроку, яка відповідає віковим та інтелектуальним особливостям учнів класу і випливає із змісту навчального матеріалу. Відповідно до мети та завдань уроку, тип вибрано правильно. Вчитель вміло проводить мотивацію уроку, що сприяє підвищенню їхнього інтересу до вивчення нової теми.  Свідомому засвоєнню нового матеріалу слугувала актуалізація знань та вмінь учнів. Була проведена фронтальна перевірка домашнього завдання. Проте вона не охопила всіх учнів. Для формування вмінь з даної теми, вчителька організовує роботу парну роботу учнів за комп’ютерами (а ще тому, що на всіх учнів комп’ютерів просто не вистачає). Під час виконання практичних завдань вчителька виступає у ролі консультанта, порадника. Активними на уроці є деякі учні, інші просто за всім спостерігають. Взаємини вчителя та учнів можна назвати ліберальними. На уроці учні є недостатньо дисциплінованими, не завжди дотримуються правил техніки безпеки. Лише одиниці можуть та прагнуть самостійно оволодівати знаннями за допомогою довідкового матеріалу, комп’ютера, підручника. Це також можна пояснити ще й тим, що вчитель молодий, і вони просто не так його бояться і сприймають як товариша. Щодо викладу навчального матеріалу можна відзначити високий рівень вчителя володіння матеріалом та вміння працювати з комп’ютерною технікою.
  Підбиваючи підсумки, можна сказати, що вчитель досягнув поставленої мети. Педагог володіє основними методами навчання та реалізує загально дидактичні принципи у своїй діяльності, хоча в майбутньому потрібно використовувати більш різноманітні методи навчання, залучати всіх учнів до активної навчальної діяльності


Комментариев нет:

Отправить комментарий