понедельник, 23 сентября 2019 г.

День 11. Проведення уроку з інформатики

"Навчання в Інтернеті. Комп’ютерно-орієнтовані засоби планування, виконання і прогнозування результатів навчальної, дослідницької і практичної діяльності."
   Мета:
навчальна: сформувати поняття про навчання в Інтернеті, комп’ютерно-орієнтовані засоби планування, виконання і прогнозування результатів навчальної, дослідницької і практичної діяльності;
розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;
виховна: виховувати інформаційну культуру, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.

1) Мій урок відповідає актуальному календарно-тематичному плануванні з інформатики та тема уроку затверджена вчителем інформатики (Гойденко Ю.В.)
2) Навчальні, виховні та розвиваючи завдання були в повній мірі розкрито та виконано на уроці
3) Зміст уроку визначено відновідно до постанови Міністерства освіти щодо того, що має знати учень, вивчаючи цю тему
4) Найсуттєвішим на уроці було розглянути переваги та недоліки дистанційної освіти, наголосити на важливість використовувати комп'ютерні засоби для навчальних цілей.
5) Структура уроку визначалася відповідно до посібника Лов'янової І.В. з рекомендаціями щодо типів уроку.
6) На уроці було використано такі методи та засоби: "мікрофон",робота з підручником, пошук в Інтернеті
7) На уроці домінували такі форми роботи: робота в парах.
8) Знання учнів оцінено відповідно до норм оцінювання, активність та рівень виконання завдань кожного учня були враховані при виставленні оцінок. Також було нагороджено творчий вияв учнів високою оцінкою та добровільне бажання до індивідуальної роботи
9) Домашнє завдання було диференційоване: основний обсяг - для всіх учнів, одна вправа - для допитливих, одна вправа - для невстигаючих. Складність домашнбого завдання була така ж, як і на уроці, але для допитливих учнів вона була підвищена.
10) На мою думку, зайвим було пояснення про призначення Prometheus, адже учнів не зацікавив цей засіб на необхідному рівні.

Також день примітний тим, що я ближче познайомилася з позаурочним життям учнівського колективу 10-го класу та з їхніми досягненням за допомогою виховної години "Світ моїх захоплень".

  Проведений час на цій годині був особливо цікавим та максимально сприйяв сдруженню колектива, адже багато хто з учнів розкрився по-новому в очах однокласників. Я дізналася які таланти мають школярі та які в них життєві досягнення у їх захопленнях. 
  Оскільки школа має економічний профіль, ми обговорили з учнями перспективи переходу хоббі в бізнес та можливі шляхи реалізації. Кожен учень висловив свої думки щодо майбутнього напряму у професії та розтлумачив яке місце займає в його житті саморозвиток.
   Загалом, я вважаю що година була корисної не тільки в рамках шкільної програми, але й дуже згуртувала школярів та наштовхнула на подальший саморозвиток своїх здібностей. 


   


Сьогодні я відвідала урок Історії України
   Тема уроку: Початок Української революції. Утворення Української Центральної Ради. М. Грушевський
   Мета уроку: Розібрати з учнями на рівні первинного сприйняття та усвідомлення основні події в Україні напередодні і початку Української революції 1917 р., з’ясувати та уяснити причини, характер, завдання й рушійні сили революції, обставини створення Центральної Ради, роль і значення політичних партій та Українського національного конгресу у боротьбі за автономію України, познайомитися з початком процесу українізації армії та створення вільного козацтва.
   Вчитель готує учнів до сприйняття нового навчального матеріалувстановлюючи логічно послідовні зв’язки із попередньою темою у формі актуалізуючої бесіди:
·          Як вплинуло загострення кризових явищ в соціально-економічній політиці Росії в 1916 та на початку 1917 року на становище та настрої народних мас Росії й України?
·          Як реагували на зростаюче зубожіння трудящі маси України?
·          Чому Перша світова війна ще більше загострила протиріччя в російському суспільстві, особливо національне питання, спричинила зростання національної свідомості народів поневолених імперією?
·          Якими фактами можна підтвердити визрівання революційної ситуації в Росії на початку 1917 року?
·          Аргументуйте та підтвердіть прикладами активізацію діяльності українських політичних партій та громадських організацій у другій половині 1916 – на початку 1917 років.
     Учні в цей час відповідають, за бажанням, на запропоновані вчителем питання; виправляють помилки, неточності та доповнюють відповіді один одного.
     Вчитель  звертає увагу учнів та наголошує на тому, що вивчення нової теми розпочинається не лекцією вчителя з опорою на знання та роботу учнів,  а у формі уроку розбору матеріалу самими учнями за участю і під керівництвом учителя з метою уникнення переважно теоретичного подання матеріалу та надання переваги практично-пошуковим, командним (груповим), інтерактивним формам робот.

Вчитель створює проблемну ситуацію для уроку:
·         Чи могла ЦР стати вищим представницьким органом влади в Україні ще в березні-квітні 1917 р?
·         Які, на вашу думку, це мало б наслідки для державності України?
План   уроку
1. Лютнева 1917 р. революція в Росії й Україні.
2. Початок революції в Україні: причини, характер, завдання та рушійні сили.
3. Утворення Української Центральної Ради. М. Грушевський.
4. Українські політичні партії на початку революції.
5. Український національний конгрес та його рішення. Українізація армії. Вільне козацтво

Осмислення і попереднє узагальнення нових знань відбувається у формі короткої узагальнюючої бесіди з метою знаходження відповіді на проблемне питання уроку поставлене на початку заняття
   На етапі підведення підсумків уроку вчитель:
‒ визначає рівень досягнення мети, завдань та очікуваних результатів уроку;
   ‒ виставляє оцінки, визначає кращі відповіді, оцінює роботу учнів-консультантів, експертів, опонентів-критиків;
   ‒ відзначає найактивніших учнів, які приймали участь у дискусіях, висловлювали власні аргументовані судження, формували попередні висновки, знаходили правильну відповідь на проблемне питання уроку;
   ‒ називає недоліки й прорахунки, на які потрібно звернути увагу 
   ‒ дає рекомендації щодо покращення та вдосконалення роботи учнів 

Також примітним є те, що вчитель дає інструктаж 
                із домашнього завдання:                    
‒ пропонує учням доопрацювати навчальний матеріал, спільно розглянутий, розібраний та попередньо вивчений на уроці 
‒  роздає випереджаючі завдання учням-консультантам та експертам для підготовки до наступного уроку. 










Комментариев нет:

Отправить комментарий