понедельник, 9 сентября 2019 г.

День 1. Знайомство з адміністрацією школи та класом



   

                  Інформаційна довідка про КСШ№9 



     Сьогодні день, на який з хвилюванням чекали ми всі. Так, ми вийшли на активну педагогічну практику в школу. Для мене також це перший день на робочому місці, адже я влаштувалася на посаду інженера-електроника. На мою думку, цьому сприяло засвоєння другої спеціальності - інформатика, яка стала головним рушієм по життю.  


    День видався досить насиченим та емоційним. Він розпочався зі знайомства зі спеціалізованою школою КСШ9, педагогічним колективом, завучем школи та вчителем-предметником Любов Юрієвною, яка відразу надала доступ до методичної літератури та математичних посібників. 

   Мене було закріплено на час педагогічної практики за 10 класом, отож особливо плідно ми вели бесіду з класним керівником - Євгенією Олександрівною на предмет загальної характеристики класу. Учні також проявили інтерес до моєї появи в класі, уважно слухали мою невеличку розповідь про мету мого перебування в школі та були в очікуванні нових форм спілкування, цікавих уроків та позакласних заходів.  В цілому, можна сказати, що учні з повагою ставляться до свого класного керівника та до інших вчителів.

   Я ознайомилась з календарним планом вчителя математики і з планом виховної роботи класного керівника та порадилася щодо нашої співпраці. Також, сьогодні я мала можливість відвідати уроки вчителів-предметників, ознайомитися з методикою їх викладання, прийомами навчальної роботи, а також із методами підтримки дисципліни у класі. 
                   

Комментариев нет:

Отправить комментарий