понедельник, 16 сентября 2019 г.

День 6. Консультації з математики

  День був особливим, тому що вперше до меня звернулися учні за допомогою, але про все по черзі:
    1 урок, який я відвідала - біологія.
  Тема уроку: Віроїди, пріони. Особливості їхньої організації та функціонування.
  Ціль уроку: навчити порівнювати віруси, віроїди та пріони, аналізувати їх схожі риси та відмінності
  Обладнання: електронні зображення «Будова віріону», «Різноманіття вірусів».
  На етапі актуалізації знань були розглянуті такі питання для бесіди:
1. У чому принципова різниця між вірусами та одноклітинними організмами?
2. Які прояви активності вірусів вам відомі з власного досвіду?
3. Чи є віруси живими об’єктами? Відповідь аргументуйте.
 Вивчення нового матеріалу відбувалося розповіддю учителя з елементами бесіди. Вчитель розповів про хімічну природу вірусів, їх біологічний стан, з яких структур вони складаються, що віруси є збудниками небезпечних хвороб людини. Далі йшла мова про особливості організації та функціонування віроїдів, особливості організації та функціонування пріонів, гіпотези походження вірусів.
  Під час уроку були розглянуті такі поняття і терміни: віруси, віріони, пріони, гіпотези походження вірусів.
  Підсумок уроку - фронтальне опитування:
1. У чому полягають особливості будови вірусів?
2. Які є гіпотези походження вірусів?
3. Які особливості будови та функціонування пріонів?
4. Які пріонові хвороби вам відомі? У чому їх небезпека для здоров’я людини?
   Мова вчителя напротязі уроку була досить нудкою, хотілося б більш емоційної подачі матеріалу. Але сам матеріал подано добре, адже інформація була стислою, але зрозумілою. Учні розсіювали свою увагу через поведнку окремих дітей та багато з них займалися телефонами, на що вчитель майже не звертав уваги. Пам'ять розвивалась лише слухова, адже ніяких записів, крім основних термінів, вчитель не робив. Атмосфера на уроці була розслабленою та не сприятливою для освоєння нової теми.
  Проте були й позитивні моменти, коли вчитель продемонструвала наочне представлення «Будова віріону», «Різноманіття вірусів». Ці зображення зацікавили більшість учнів. 
   Отже, урок був досить стандартним та безємоційним. 

    2 урок, який я відвідала - інформатика.
  Тема уроку: Сучасні інформаційні технології та системи. Поняття про штучний інтелект, Smart-технології. 
  Ціль уроку:  розвивати логічне та критичне мислення, пам’ять; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати і робити висновки; 
  Очікувані результати: учень розуміє та уміє пояснити зміст понять «штучний інтелект», «інтернет-речей», «Smart-технології».
     Обладнання та матеріали: комп’ютери з підключенням до мережі інтернет, мультимедійний проектор, презентація, електронні матеріали.
Незвичним було психологічне налаштування учнів на роботу:
"Сьогодні на уроці я хочу побажати, щоб ви проявили себе:
· Уважними
· Сміливими
· Працьовитими
· Ініціативними
· Хоробрими
Щоб ми працювали спільно, адже лише спільна колективна робота допоможе досягти успіху."
Сьогодні інформаційні технології допомагають у багатьох повсякденних справах: у спілкуванні з близькими, покупках, розвагах, роботі й навчанні. Нам доволі звично бачити, як facebook впізнає нас на фото або як Google вгадує, яку рекламу нам показати, однак за цим стоять найсучасніші технології машинного навчання та аналізу великих обсягів даних. 
Тему уроку вчитель не оголошував, а запропонував послідовно розташувати слова, які були розташовані рандомно на зображенні.Для перевірки знань з попередньої теми прошу вас підготувати свої гаджети для тестування за допомогою Kahoot. Код вправи на екрані 1038217.
Епіграфом до уроку вчитель взяла слова американського математика, засновника кібернетики Норберта Вінера «Обчислювальна машина цінна рівно на стільки, на скільки цінна людина, що її використовує».
Пояснення  нового матеріалу вчителем пройшло з елементами демонстрування презентації. План подачі матеріалу теми:
1. Штучний інтелект, означення, види
2. Напрямки створення штучного інтелекту
3. Сфери використання дослідженнь в галузі штучного інтелекту
 4. Найвідоміший представник технологій штучного інтелекту в медійному просторі - робот Софія (демонструється фрагмент відео) 
   На етапі засвоєння нових знань, формування вмінь було запропоновано практичне завдання. Робота за комп’ютером:
 1. Відкрийте інтернет-майданчик для інтелектуального малювання AutoDraw  
 2. Намалюйте розумний пристрій.
 3. Розмістіть зображення  на віртуальній дошці за адресою 
Підсумок уроку - Фронтальне опитування:
1. Що таке штучний інтелект?
2. Що таке Інтернет речей?
3. Яким чином Інтернет речей створює новий життєвий простір людини?
4. Із чого складатиметься Інтернет майбутнього?
5. Що таке колективний інтелект?
6. Що ви розумієте під Smart-технологіями?
Також слід зауважити, що вчитель провів рефлексію за допомогою вправи «Сходинка успіху»
   Загалом урок був дуже цікавим, всі учні уважно слухали вчителя та були постійно зайняті різними видами діяльності. Вважаю цей урок зразковим.

  Надання консільтацій з математики
  Оскільки на минулому уроці з геометрії вчителька встигла опрацювати лише теорему синусів, то саму теормету косинусів та наслідки з неї учням необхідно було опрацювати вдома, аби добре орієнтуватись на настопному уроці. У зв'язку з цим, декілька учнів 10-го класу вирішили звернутися за допомогою, аби разом розібрати новий матеріал і показати високий рівень оволодіння матеріалом на наступному уроці. Я запропонувала наступний матеріал для ознайомлення, (враховуючи те, що часу було досить мало):
   Мета: довести наслідки з теореми косинусів; сформувати вміння застосовувати теорему косинусів та наслідки з неї до розв’язування задач.
   Проблема, над якою працювали: етами доведення теормеми та застосування її до розв'язування задач та визначення типу трикутників.
   Форми роботи: один учень працював біля дошки, інші працювали за партами. 
   Загалом, консультація пройшла досить продуктивно, учні, які звернулися за допомогою зрозуміли матеріал та показали гарні результати при розв'язуванні запропонованих задач.

Комментариев нет:

Отправить комментарий