четверг, 26 сентября 2019 г.

День 14. Перевірка зошитів з математики


  У зв’язку з тим, що багато учнів не виконують завдання з математики та несерйозно відносяться до записів класних робіт, ми з вчителем-предметником вирішили виконати незаплановану перевірку зошитів.  
  Аналіз перевірки робочих зошитів показав, що існує певна система письмових робіт (домашніх та класних). Зміст робіт, їх складність не відповідають вимогам навчальних програм. Майже у всіх обсяг і характер домашніх завдань за рівнем складності не відповідає змісту вивченого матеріалу в класі.         В зошитах учнів прослідковується диференціація як класних, так і домашніх завдань, записуються види роботи, тема уроку. Приділяється певна увага зовнішньому вигляду зошитів, дотриманню норм єдиного орфографічного режиму. Всі зошити правильно підписані, але не всі обгорнуті. Оцінки за ведення зошитів давно не виставлені. Вчителі не звертають увагу на систематичність виконання домашніх завдань.
    Також в зошитах учнів допускаються певні порушення вимог до ведення зошитів з математики.
  Під час проходження практики мною були перевірені
23 зошитіи з математики.
  Під час перевірки зошитів виявилися такі результати:
·
3 учні мають високий рівень;
·
15 учнів мають середній рівень;
· 
5 учнів мають достатній рівень.
  Більшість не стараються писати в зошитах каліграфічно та акуратно, роблять багато виправлень коректором та не користуються лінійкою й олівцем.
     Виставляючи оцінку за ведення зошита, я враховувала такі критерії: наявність класних та домашніх робіт, грамотність(якість виконання робіт),охайність, уміння правильно оформляти роботи( дотримання вимог орфографічного режиму).
   Також я зробила висновок про необхідність приділяти більше уваги записам учнів на своїх уроках та наголосити класному керівникові на проведення бесіди.

  Сьогодні я відвідала урок української мови.
  Тема уроку: Роль фразеологізмів у мовленні
  Мета уроку: навчальна: поглибити, удосконалити знання учнів із фразеології, визначити місце й роль фразеологізмів у мовленні; з'ясувати класифікацію фразеологізмів; сприяти вдосконаленню умінь і навичок учнів визначати синтаксичну роль фразеологізмів у реченні, тлумачити їх зміст;
Міжпредметні зв'язки: українська література, світова література, інформаційні  технології.
Урок розпочато з перевірки Д/З, де учням потрібно було розглянути репродукцію картини Марфи Тимченко "Сватання на Гончарівці" і скласти невеличку розповідь про зображуване на ній, використовуючи словосполучення: дати гарбуза, кров з молоком,підкошуються ноги, облизня спіймати.
    Актуалізація опорних знань відбулася за допомогою розгадування кросворду (ключове слово – « фразеологізми»).                   
    На етапі мотивація навчальної діяльності вчитель поставив проблемне питання:
Чи можна сказати , що наявність фразеологізмів у мовленні свідчить про мудрість та дотепність її носіїв?
    Етап вивчення нового матеріалу та закріплення його супроводжувався розповіддю вчителя, яка закріплювалась різними методами та формами роботи:
1.  Робота в парах (порівняти словосполучення І і II колонок та з'ясувати, чим вони відрізняються)
2.  Завдання « Поясни фразеологізм » (Записати фразеологізми в алфавітному порядку та пояснити їх значення)
3.  Робота з таблицею «Джерела української фразеології» (скласти зв'язну розповідь за нею).
4.  Робота з підручникомиконання вправи № 193 на ст.108
5.  Творче завдання (продовжити розповідь використовуючи фразеологізми) 
6.  «Мікрофон»
Загалом, сьогодні всі добре попрацювали, продемонстрували вміння аналізувати, творчо мислити, висловлювати власні думки. Цей урок точне буде вам у нагоді, адже учні розвивали творчі здібності, збагачували наше мовлення перлинами народної та літературної творчості.

Комментариев нет:

Отправить комментарий