четверг, 19 сентября 2019 г.

День 9. Перший урок з інформатики

"Проблеми інформаційної безпеки. 
Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення". 

1) Мій урок відповідає актуальному календарно-тематичному плануванні з інформатики та тема уроку затверджена вчителем інформатики (Гойденко Ю.В.)
2) Навчальні, виховні та розвиваючи завдання були в повній мірі розкрито та виконано на уроці
3) Зміст уроку визначено відновідно до постанови Міністерства освіти щодо того, що має знати учень, вивчаючи цю тему
4) Найсуттєвішим на уроці було донести школярам, які загрози можуть їх спіткати при роботі в Інтернеті та розповісти як цьому запобігти.
5) Структура уроку визначалася відповідно до посібника Лов'янової І.В. з рекомендаціями щодо типів уроку.
6) На уроці було використано такі методи та засоби: мозковий штурм, проблемне питання, прикладні задачі.
7) На уроці домінували такі форми роботи: робота за комп'ютером, робота в парах.
8) Знання учнів оцінено відповідно до норм оцінювання, активність та рівень виконання завдань кожного учня були враховані при виставленні оцінок. Також було нагороджено творчий вияв учнів високою оцінкою та добровільне бажання до індивідуальної роботи
9) Домашнє завдання було диференційоване: основний обсяг - для всіх учнів, одна вправа - для допитливих, одна вправа - для невстигаючих. Складність домашнбого завдання була така ж, як і на уроці, але для допитливих учнів вона була підвищена.
10) На мою думку, зайвим було детальне зупинення на цій тему, адже виявилось, що учні 10-го класу досить гарно орієнтуються в безпечному користуванні Інтернету та можуть самі додати багато нових способів убезпечення.

Сьогодні я відвідала урок української мови.
Тема уроку: Лексичні та фразеологічні синоніми, антоніми. Синонімічне багатство мови.
Мета уроку: повторити матеріал із теми «Лексикологія», поглибити знання учнів про групи слів за значенням, закріпити навички розпізнавання, визначення і використання у мовленні омонімів, синонімів, антонімів, удосконалювати вміння учнів відрізняти омоніми від багатозначних слів, правильно вживати їх у мовленні;
Обладнання: підручник, картки, предметні малюнки. 
  Вчитель на початку уроку наголосив, що оцінювання знань буде незвичним для учнів. Вчитель заропонував головам підгруп виступити у ролі оцінювачів, які в кінці уроку оголосять підсумок.
Щоб актуалізувати знання учнів вчитель провів фронтальне опитування:

  • Що вивчає лексикологія?
  • Про що ви вже дізналися на уроках лексикології?
  • А що ми називаємо лексикою?
  • Яке значення слова називається лексичним?
  • Що допоможе дізнатися лексичне значення слова? 
  • А які ще словники вам відомі?
  • Які слова називаються однозначними, які — багатозначними?
  • Синонімами називаються...
  • Антонімами називаються...
  • Омонімами називаються... 

На закріплення вивченого матеріалу вчитель підготував немало вправ, які відрізнялися своїми формами роботи: 
Вправа «П'ятий зайвий» (поєднуючи синоніми у синонімічні ряди, треба знайти зайве слово);
Вправа «Формування синонімічного ряду» (скласти із поданих слів синонімічні ряди);
Вправа « Скажи без затримки» (підібрати антоніми до наведених слів. Відповідає кожен учень з групи по черзі);
Вправа «Знайди швидко»(прочитати прислів’я, виписати антоніми);
Вправа «Емоційний інтелект» (скласти полілог - розповісти йому якнайбільше про ліцей. При цьому не забудьте використати у своєму мовленні синоніми, антоніми, які б виражали ваші емоції та почуття).
Учні працювали на місцях і лише деякі з них - біля дошки. Вправи виконувались усно і письмово. Учні весь час були зайняті, а тому правопорушників не знайшлося. 

На завершення уроку вчитель провів рефлексію - інтерактивну вправу « Дерево вражень». Викладач заздалегідь виготовив « дерево», яке має дві гілки:
Мені сподобалося …..
Мені не сподобалося……..
Учні на листочках записали свої враження і прикріпили їх до гілок.
Загалом, учні були активними на уроці та зосереджені на виконанні вправ, адже їх було багато, що задало швидкий темп уроку.

Комментариев нет:

Отправить комментарий