среда, 11 сентября 2019 г.

День 3. Інтерв`ю з вчителями

  Сьогодні день був присвячений збиранню відомостей про 10 клас у класного керівника та інших вчителів. Так би мовити, "інтерв'ю" з Євгенією Олександрівною тривало протягом 1 уроку, з якого я винесла для себе багато цікавих моментів, які описані детальніше в характеристикі класу. Ми ближче з класом роздивилися класний куточок та оформлення класу, до якого долучилися самі учні. Облаштування класу досить домашнє та навіює теплу атмосферу затишку.

  1 урок, який я відвідала - зарубіжна література. Відразу кидається в очі, що вчителька дуже начитана та красномовна, добре володіє українською мовою та любить цитувати письменників. Тема уроку: "Філософські та моральні проблеми в трагедії "Гамлет".Провідн мотиви твору". Актуалізація опорних знань розпочалася з перевірки домашнього завдання за допомогою методики взаємопитань: Учні ставили одне одному запитання й відповідали на них. Якщо школярі не зважали на якісь важливі деталі, запитання формулювала вчителька. Учні досить активно ставили запитання, оскільки їм було цікаво побувати в ролі вчителя, але відповідали не вневнено, що свідчить про погану підготовку до уроку. Далі вчитель запропонував невеличку самостіну роботу на два варіанти: один ряд вказував в творі ознаки епічного твору, інший - ознаки поетичного твору. Після цього, учням запропоновано скласти опорний конспект та зачитати улюблені абзаци із твору з поясненням свого вибору. На середину уроку учні втратили зацікавленість та почали займатися своїми справами, доки не отримали ряд зауважень. Завершився урок інтерактивним прийомом "Мікрофон". В цілому, на уроці було задіяно словесно-логічне мислення та образну пам'ять.

  2 урок, який я відвідала - хімія. Тема уроку "Поняття про явище ізомерії та ізомери". Відразу слід відмітити, що урок супроводжувався презентацією на екрані, а тому всі відразу були зацікавлені в перегляді матеріалів. Форми проведення на уроці: «Мозковий штурм», складання узагальнюючої схеми, робота в групах, міні лекція, перегляд в 3-D молекул. Вчителька на дошці записала основні поняття теми, аби вони кращі запам'яталися. Всі види роботи були досить цікавими та різноманітними. Учні позитивно реагували на зміну форм роботи та були зайняті весь час, оскільки вчитель добре організував роботу. Звичайно, біли учні, які порушували дисципліну(як і на інших уроках), тому доводилось відволікатись на зауваження. Цей урок був досить продуктивним, адже задіяно різні види пам,яті, мислення. Найбільш привабливою формою на уроці була робота в групах, але вона викликала різні емоції з приводу формування груп вчителем, адже за основу взято успішність школярів: в кожній групі був відмінник та учень, який навчається гірше вереднього рівня. Дуже вдало підібрані 3-D моделі, які зацікавили не тільки відмінників, але й інших учнів, які не мають відношення до хімії. Отже, це був найцікавій урок за період моєї практики. 

x

Комментариев нет:

Отправить комментарий