вторник, 24 сентября 2019 г.

День 12. Відвідування уроків

  Вчора був насичений день, тож сьогодні я вирішила взяти відпочинок і просто відвідати уроки, адже всім нам відомий синдром емоційного вигорання - недуга, на яку, на жаль, не завжди звертають уваги. Люди часто не вважають за потрібне починати лікування. Вони думають, що їм просто досить трохи «напружитися» і доробити нарешті ту роботу, яка застопорилася, всупереч перевтомі і душевному занепаду. І в цьому полягає їхня головна помилка.
  У разі, коли діагностується синдром психічного вигорання, перше, що необхідно зробити, - це сповільнитися. Не те щоб витрачати на виконання роботи ще більше часу, але робити між окремими завданнями великі перерви. А під час відпочинку займатися тим, до чого прихильна душа.  
  Я вважаю, що робота, яку ми виконуємо "через силу" не приносить ніякої користі ні там, ні оточуючим, тож - оголошую День відновлення емоції!
1 урок, який я відвідала - фізика.
Тема уроку: Швидкість руху. Середня та миттєва швидкості
Мета уроку: Сформувати знання учнів про прямолінійний рух, швидкість як фізичну величину; ознайомити учнів із середньою шляховою швидкістю, середньою швидкість переміщення та миттєвою швидкістю руху тіла.
На початку уроку вчитель перевірив домашнє завдання, викликавши одного учня, який розв'язав його правильно та зібрав щоденники у тих, хто прийшов без ДЗ, аби наступного разу учні відповідальніше поставилися до завдань.
 В процесі роз'язування учні знайшли помилку при обчисленні , що свідчить про те, що деякі учні уважно слідкували за записами.
 Після оголошення теми, вчитель почав виклад нового матеріалу, пропустивши єтап актуалізації та мотивації.
План вивчення нового матеріалу:
1. Рівномірний прямолінійний рух
2. Переміщення тіла у випадку рівномірного прямолінійного руху
3. Рівняння координати в разі рівномірного прямолінійного руху
4. Нерівномірний рух
5. Середня швидкість руху тіла
6. Миттєва швидкість руху тіла
Мова вчителя була чітка та виразна, його приємно було слухати. Деколи вчитель, аби зняти напругу тяжкої інформації з учнів, намагався жартувати. Це дуже вдала ідея, адже учні швидко приходять до тями та роблять паузи перед важливими термінами, що сприяє кращому усвідомленню матеріалу.
Наприкінці уроку для закріплення теоретичної інформації вчитель опитав учнів:
1. Що таке миттєва швидкість?
2. Що таке середня швидкість?
3. Для чого вводять поняття середньї швидкості?
4. Як обчислюють середню швидкість?
5. Що ми розуміємо під словами: «середня швидкість автомобіля дорівнює 70 км/год»?
6. Автомобіль проїжджав за кожну годину 80 км. Чи можна стверджувати, що його рух був рівномірним?
7. Опишіть нерівномірний рух, за якого кожні 4 хв. тіло проходить 400 м.
8. У якому випадку миттєва й середня швидкості рівні між собою?
На дошці після цього вчитель продемонстрував розв'язання задачі, щоб учні мали зразок в зошиті для розв'язання домашньої роботи.
   В цілому, урок пройшов на легкій ноті, був досить стандартним, але при цьому вчитель охопив основний матеріал та пояснив як його використовувати при розв'язуванні задач.


  2 урок, який я відвідала - біологія. 
  Тема уроку: Прокаріотичні організми: археї та бактерії. Особливості їхньої організації та функціонування.
  Мета уроку: розглянути особливості організації та функціонування архей та бактерій;
  Ключові компетентності: спілкування державною мовою, наукове розуміння природи, здатність застосовувати його в практичній діяльності, здатність до пошуку та засвоєння нових знань, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя.
  Урок розпочався з фронтального опитування класу:
1. У чому полягає відмінність прокаріотів від вірусів?
2. Чим відрізняються прокаріоти від еукаріотів за будовою клітин?
3. У чому полягає позитивний і негативний вплив прокаріотів на життя та здоров’я людини?
  Новий матеріал подавався розповіддю учителя з елементами бесіди:
1. Особливості організації та функціонування архей
2. Особливості організації та функціонування бактерій
 Завершився урок опитуванням учнів, які на минулому уроці не виконали домашнє завдання, аби вони більш відповідально ставилися до завдань наступного разу:
1. За якими критеріями відрізняються домени Археї, Бактерії та Еукаріоти?
2. Які особливості будови і функціонування Архей та Бактерій?
3. Наведіть приклади негативного впливу бактерій на життя та стан здоров’я людини, тварин і рослин.
4. Яку користь можуть приносити бактерії людству? Наведіть приклади.
 Учні на уроці були мало зацікавлені інформацією та займалися своїми справами, на що вчитель майже не звертав увагу. Мова вчителя була досить нудною, можна було б викладати матеріал емоційніше. Загальна атмосфера була встрачена, адже не було духу єдності. Урок міг би бути кращим.

Комментариев нет:

Отправить комментарий