вторник, 10 сентября 2019 г.

День 2. Спостереження за класом

   


    Оскільки попередній день був насичений загальним знайомством зі школою, то сьогоднішній день практики був присвячений спостореженню за особливостями міжособистісною взаємодією учнів на уроках та перервах.  Були проведені бесіди з класним керівником та вчителями з метою отримання інформації щодо особливостей міжособистісних стосунків у класі.
    Відразу зацікавив нестандартний підхід до учнівської громадськоїх роботи. Класна година, на якій були роздані обов`язки для кожного учня, була проведена у формі ділової гри - суду. В процесі судового засідання було враховано показання "свідків" стосовно найкращих якостей учня та його сильних сторін, а також винесено "вердикт" після перемовин "присяжних" (в обличчі лідерів класу) та судді (в обличчі класного керівника). По завершенню цієї години у якості звіту був запропонований "Витяг з протоколу виборів 10 класу", з такими цікавими посадами: Милосердя, Тріумф, Глобус, Олімп, Правекс-клуб та ін.
    А також у 10 класі є традиція спільних святкувань днів народжень: для іменинника заздалегідь кожен учень пише своє привітання на невеликому аркуші паперу, який потім складається в невеликий квадрат і додається до святкового ковпака. Цей конус розташовують на парті іменинника, який зранку переглядає свої вітання. Впродовж дня також передбачено святкову програму з невеличкими іграми на перервах, які готують однокласники.
    Загалом панує творча атмосфера, яка сприяє згуртуванню класу. Але оскільки в класі 30 учнів, то всеж-таки існують мікрогрупи, які спілкуються між собою ближче, ніж з однокласниками.
    Також я відвідала урок геометрії. Слід зауважити, що організаційний момент був трішки затягнутим, адже учні після перерви довго приходили в робочий стан, але вчитель вправно налаштувала їх на працю, оголошуючи мету уроку та короткий план. Тема уроку: Теорема синусів та косинусів. Обчислення площі за формулою герона.  Вчитель наголосив, що сьогодні буде урок-повторення минулого матеріалу, адже вона викладала вперше в цьому класі і не могла оцінити їх рівень знань. Любов Юріївна побудувала прямокутний трикутник, при цьому звернула увагу учнів, що в даному випадку зручніше побудувати трикутник не так, як звикли, а "покласти" його на гіпотенузу, оскільки так простіше буде показати співвідношення. Далі розглядали відповідні пари подібних трикутників, звідки виводили нові для учнів формули. Після цього, вже для загального випадку, учні намагалися самостійно відтворити усі формули, зробили певні висновки. Коли увесь теоретичний матеріал було розглянуто, перейшли до розв'язування задач. Загалом в учнів була задіяна довільна увага, оскільки вони розуміли, що далі матеріал буде складніший й потрібно зараз згадати основні моменти. 
   Також я звернула увагу, що вчителька використовували задачі практичного змісту, які допогли краще логічно зрозуміти умову задачу та знайти її розв`язок. Один учень працював біля дошки, інші допомогали з місця. За урок встигли розв`язати по одній задачі на кожну теорему, та одну практичну задачу на формулу Герона. Емоційний стан учнів був задовільним, але більшість відволікалась на свої справи.

Комментариев нет:

Отправить комментарий