пятница, 27 сентября 2019 г.

День 15. Бесіда "Як управляти собою"

 Оскільки декілька днів назад в учнів виникла конфліктна ситуація за межами школи між однокласниками, я вирішила провести невеличку бесіду на тему: "Як управляти собою".
Мета:        
  навчальна 
уточнити уявлення про настрій, почуття, емоції та їх вплив на здоров’я   людини, дати учням уявлення про роль позитивних емоцій у зміцненні здоров‘я,
- вчити розпізнавати позитивні, невизначені та негативні емоції, вчити дітей аналізувати свій внутрішній стан;
- вчити керувати емоціями;
- ознайомити з поняттям «стрес»;
- вчити дітей самостійно виходити з поганого настрою.
 розвиваюча 
- розвивати вміння підтримувати гарний та радісний настрій;
- сприяти розвитку емоційної сфери, логічного мислення на основі формування вмінь розпізнавати та визначати причини гарного і поганого настрою.                     
  виховна 
виховувати бажання мати і примножувати позитивні емоції, прочуття, розпізнавати свої почуття під час спілкування з іншими людьми;
- виховувати стійке позитивне ставлення до себе й оточуючих;
- розвивати стресостійкість.
  Найважливішим меседжом на цій виховній годині стало донести школярам важливість стримувати свої негативні емоції, не вестися на провокації з боку інших учнів, бути мудрішими та вийти з ситуації з чистою совісттю та гарним настроєм.
 Під час проведення бесіди учні здогадалися які події цьому передували та були з опущеними очами, а отже дехто з них таки визнає свою провину та невміння керувати емоціями. На середину години учні відпустили свої тривоги та проникли теплою атмосферою тренінгу. 
  Особливо вдало та позитивно пройшлов акторський тренінг, де учні навчилися насміхатися не з кого-сь, а самі з себе. 
  Я вважаю, що бесіда пройшла успішно та кожен з учнів виніс для себе ідею стримання поганих емоцій та уміння перевернути все в позитивний напрям. 


     Сьогодні я відвідала урок правознавства.
Тема уроку: Народовладдя та народне волевиявлення
Мета уроку: ознайомити учнів з поняттям та формами народовладдя; розвивати вміння правильно застосовувати та пояснювати на прикладах юридичні терміни; розвивати вміння характеризувати народовладдя та його форми; виховувати повагу до демократії.
Основні поняття:     народовладдя, вибори, електорат, абсентеїзм.
Актуалізація опорних знань і вмінь учнів на уроці пройшла за допомогою бесіди:

1.  Пригадайте з курсу історії та курсу попереднього курсу правознавство, що означає слово «демократія». Де воно виникло?
2.  Охарактеризуйте поняття «народний суверенітет».
Учні давали відповідь одним реченням ланцюжком. Якщо виникали паузи, то всі записували в зошити відповідь, аби краще запам'ятати.
  Вивчення нового матеріалу розпочалося з розповіді учителя про поняття і основні риси народовладдя та види демократії. Мова його була плавною та чіткою, приємною на слух.
  Далі - робота в малих групах. Учням потрібно було визначити переваги і недоліки прямої та представницької демократії, висловити аргументовану точку зору, який вид демократії краще. На цьому етапі учні почали досить голосно обговорювати питання, що вчителя було майже не чутно.
  Наступним видом роботи була робота в парах над текстом. Учні опрацювували відповідний матеріал підручника, виписували до зошитів нові поняття, вчилися пояснювати поняття: виборче право, активне виборче право, пасивне виборче право, принципи виборчого права, електорат, абсентеїзм, виборчий ценз, прямі та непрямі вибори.
  Завданнями на закріплення були:
1) визначити поняття за описом;
2) встановити хронологічну послідовність етапів виборчого процесу.
  Учні досить швидко впоралися із завданнями, було видно, що учні полюблюбть профільні предмети та старанно вчаться. Урок був вдалим та насиченим на різні форми роботи та зміною акцентів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий