воскресенье, 23 апреля 2017 г.

ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ДОШКИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ



Для  сучасної   освіти є актуальною проблема створення та впровадження в навчальних закладах таких нових педагогічних та інформаційних технологій, які б забезпечували ефективне засвоєння учнями знань, умінь і навичок.

Педагогічні інновації пов’язані сьогодні із застосуванням інтерактивних методів та технологій у навчальній та виховній діяльності педагога.  Разом з тим пріоритетним  сучасним  напрямком  розвитку освіти є застосування комп’ютерно -орієнтованих технічних засобів навчання у викладанні, зокрема математики.


Інтерактивна  дошка є одним  із комп’ютерно - орієнтованих  засобів навчання, яка належить до   нових інформаційних технологій,  вона  поєднує в собі   можливості звичайної дошки і відео проектора,   на такій дошці можна писати спеціальними маркерами або проектувати будь -яке зображення. Інтерактивна дошка - це сенсорний екран, приєднаний до комп'ютера, зображення з якого передає на дошку проектор. Досить тільки доторкнутися до поверхні дошки, щоб почати роботу на комп'ютері. Вона реалізує один з найважливіших принципів навчання - наочність. Інтерактивна дошка працює разом з комп'ютером і відеопроектором, являючи собою єдиний комплекс. На ній можна робити все те ж, що і на звичайному комп'ютері.

Працюючи з інтерактивною дошкою, учитель завжди знаходиться в центрі уваги і підтримує постійний контакт з класом. Таким чином, інтерактивна дошка ще дозволяє заощадити дорогоцінний час.
Комбінація інтерактивної дошки і програмного забезпечення  дозволяє:
  • зробити навчальний процес ефективним;
  • посилити подачу матеріалу;
  • використовувати більше можливостей для обговорення в класі;
  • розвивати мотивацію.

Для того, щоб ефективно проводити заняття з використанням інтерактивної дошки необхідно:

  1. Визначити тему, мету і тип заняття;
  2. Скласти тимчасову структуру уроку, відповідно до головної мети намітити завдання і необхідні етапи для їх досягнення.
  3. Продумати етапи, на яких потрібні інструменти інтерактивної дошки;
  4. З резервів комп'ютерного забезпечення відбираються найбільш ефективні засоби.
  5. Розглядається доцільність їх застосування порівняно з традиційними засобами.
  6. Відібрані матеріали оцінюються в часі: їх тривалість не повинна перевищувати санітарних норм; рекомендується проглянути і прохронометрувати усі матеріали, врахувати інтерактивний характер матеріалу;
  7. Складається тимчасова розгортка (щохвилинний план) уроку.
  8. При недоліку комп'ютерного ілюстрованого або програмного матеріалу проводиться пошук в бібліотеці або Інтернеті або складається авторська програма.
  9. Зі знайденого матеріалу збирається презентаційна програма. Для цього пишеться її сценарій.
  10. Заздалегідь підготувати учнях до сприйняття заняття з використанням інтерактивної дошки;
  11. Апробація уроку

Комментариев нет:

Отправить комментарий