Для сучасної освіти є актуальною проблема створення та впровадження в навчальних закладах таких нових педагогічних та інформаційних технологій, які б забезпечували ефективне засвоєння учнями знань, умінь і навичок.
Педагогічні інновації пов’язані сьогодні із застосуванням інтерактивних методів та технологій у навчальній та виховній діяльності педагога. Разом з тим пріоритетним сучасним напрямком розвитку освіти є застосування комп’ютерно -орієнтованих технічних засобів навчання у викладанні, зокрема математики.
Інтерактивна дошка є одним із комп’ютерно - орієнтованих засобів навчання, яка належить до нових інформаційних технологій, вона поєднує в собі можливості звичайної дошки і відео проектора, на такій дошці можна писати спеціальними маркерами або проектувати будь -яке зображення. Інтерактивна дошка - це сенсорний екран, приєднаний до комп'ютера, зображення з якого передає на дошку проектор. Досить тільки доторкнутися до поверхні дошки, щоб почати роботу на комп'ютері. Вона реалізує один з найважливіших принципів навчання - наочність. Інтерактивна дошка працює разом з комп'ютером і відеопроектором, являючи собою єдиний комплекс. На ній можна робити все те ж, що і на звичайному комп'ютері.
Комбінація інтерактивної дошки і програмного забезпечення дозволяє:
- зробити навчальний процес ефективним;
- посилити подачу матеріалу;
- використовувати більше можливостей для обговорення в класі;
- розвивати мотивацію.
Для того, щоб ефективно проводити заняття з використанням інтерактивної дошки необхідно:
- Визначити тему, мету і тип заняття;
- Скласти тимчасову структуру уроку, відповідно до головної мети намітити завдання і необхідні етапи для їх досягнення.
- Продумати етапи, на яких потрібні інструменти інтерактивної дошки;
- З резервів комп'ютерного забезпечення відбираються найбільш ефективні засоби.
- Розглядається доцільність їх застосування порівняно з традиційними засобами.
- Відібрані матеріали оцінюються в часі: їх тривалість не повинна перевищувати санітарних норм; рекомендується проглянути і прохронометрувати усі матеріали, врахувати інтерактивний характер матеріалу;
- Складається тимчасова розгортка (щохвилинний план) уроку.
- При недоліку комп'ютерного ілюстрованого або програмного матеріалу проводиться пошук в бібліотеці або Інтернеті або складається авторська програма.
- Зі знайденого матеріалу збирається презентаційна програма. Для цього пишеться її сценарій.
- Заздалегідь підготувати учнях до сприйняття заняття з використанням інтерактивної дошки;
- Апробація уроку
Комментариев нет:
Отправить комментарий